اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی: بیماری کرونا را مهار نسبی کرده‌ایم

استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان از مهار نسبی بیماری کرونا ویروس خبر داد.

استاندار خراسان شمالی: بیماری کرونا را مهار نسبی کرده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در پیامی آغاز ماه مبارک رمضان را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در این ایام بحرانی ، سعادت بزرگی برای مسلمانان است تا با نزدیک شدن به درگاه واسعه ی الهی و ربوبیت از رحمت بیکرانش بهرمند گردند.

خدای را شاکریم که با رهبری عالمانه مقام معظم رهبری و تدبیر مسوولان در حالی که با شدیدترین تحریم های ظالمانه دول غربی به سرکردگی آمریکا علیه ملت ایران در عرصه های اقتصادی، تجهیزات پزشکی و دارویی دست و پنجه نرم می کنیم؛ توانستیم علاوه بر مهار نسبی بیماری کروناویروس، مدافع محرومان و اقشار کم درآمد جامعه باشیم.

 همچنین خدای را شاکریم که در جامعه ای زندگی می کنیم که علاوه بر روحیه شهادت طلبی و ایثارگری ، دارای مردمی انفاق گر هستیم که به ویژه در آستانه ماه مبارک رمضان که ماه انفاق و ایثار است ، یاری گر مستمندان و محرومان جامعه اند و امسال با توجه به این بحران در جامعه و پیام رهبرمعظم انقلاب، اقیانوس محبت های مردمی در قالب کمکهای مومنانه بار دیگر ارزشهای این نظام مهدوی را به رخ جهانیان کشید.

به تأسی از مقام معظم رهبری با توجه به برگزار نشدن جلسات عمومی دعا، توسل و سخنرانی در ماه مبارک رمضان امسال، آحاد مردم مومن و انقلابی استان را به عبادت، تضرع و خشوع در خانه‌ها و در میان خانواده‌ها توصیه کرده و از یکایک دلهای پاک شما مردم نجیب خواستار دعای خیر و توفیق خدمتگزاران تان در مجموعه های حاکمیتی و دولت خراسان شمالی را دارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول