اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

عارف: آیت‌الله امینی فقیه روشن بین و عالمی دوراندیش بود

رئیس فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: آیت الله ابراهیم امینی عالمی دوراندیش و مستقل و از ارادتمندان حضرت امام و از سردمداران و پایه‌های انقلاب بزرگی بودند.

عارف: آیت‌الله امینی فقیه روشن بین و عالمی دوراندیش بود

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پیامی ارتحال آیت الله ابراهیم امینی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون

رحلت عالم سالک ،ففیه روشن بین و مبلغ پارسای آئین محمدی (ص) حضرت آیت الله ابراهیم امینی که همه عمر پر برکت خود را در مسیری که رضایت خداوند را در آن می دانست مصروف کرد برای اسلام و تشیع و بخصوص حوزه‌های علمیه خسارتی بزرگ است. ایشان عالمی دوراندیش و مستقل و از ارادتمندان حضرت امام و از سردمداران و پایه‌های انقلاب بزرگی بودند که به رهبری ممتاز امام خمینی به پیروزی رسید و عمر شریف خود را در راه مبارزه با طاغوت و برای اعتلاء کلمه حق و خدمت به مکتب اهل بیت (ع) و بیداری مردم صرف کرد.

اینجانب رحلت این عالم ربانی را به ساحت مبارک حضرت ولی الله الاعظم، رهبر معظم انقلاب،حوزه های علمیه و همه ارادتمندان ودوستداران آن فقید سعید به ویژه بیت شریف و بستگان و فرزندان محترمشان از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم.از خداوند منان خواستارم در برابر این ضایعه بزرگ به همه علاقه مندان و وابستگان ایشان صبر و شکیبایی و اجر جزیل عنایت فرماید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول