اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فارس من| دوره آموزشی مشمولان سربازی اردیبهشت‌ماه کم شد

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان از کاهش دوره آموزشی مشمولان سربازی اردیبهشت‌ماه به‌واسطه شیوع ویروس کرونا خبر داد.

فارس من| دوره آموزشی مشمولان سربازی اردیبهشت‌ماه کم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مخاطبان خبرگزاری فارس با ورود به سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، با سوژه «بلاتکلیفی سربازان در مرخصی استان‌های آلوده برای بازگشت» از مسؤولان پیگیری این موضوع را درخواست کرده‌اند.

سرهنگ حسین پیوندی، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: مدت زمان آموزشی مشمولان اعزامی اردیبهشت‌ماه سال جاری کاهش پیدا کرده و یک ماه تعیین شده است.

وی اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح، مدت زمان آموزشی برای همه مشمولان اعزامی اردیبهشت‌ماه سال جاری کاهش یافته و تمام افراد اعم از مشمولان زیردیپلم تا دکترای غیرپزشکی فقط یک ماه دوره آموزشی می‌گذرانند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: با توجه به وضع به وجود آمده، مشمولان گروه پزشکی و پیراپزشکی هم بدون آموزش نظامی به مراکز درمانی و بیمارستان‌های نیروهای مسلح اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول