اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تمرکز بیماران کرونایی همدان در مرکز آموزشی درمانی سینا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه پذیرش بیماران مبتلا به کووید 19 در مرکز آموزشی درمانی سینا فرشچیان و به صورت موردی در مراکز آموزشی درمانی بهشتی و بعثت انجام می‌شود گفت: انتظار می‌رود که در هفته‌های آینده این بیماران در مرکز آموزشی درمانی سینا(فرشچیان) متمرکز شوند.

تمرکز بیماران کرونایی همدان در مرکز آموزشی درمانی سینا

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان همدان در پنجمین روز هفته سلامت با عنوان «روحانیون، نهادهای دینی و همدلی مومنانه در مقابله با کرونا» به رسم سپاس و قدردانی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به عنوان فرمانده جنگ کرونا در استان همدان و کادر خدوم بهداشتی و درمانی استان همدان قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در این دیدار با تبریک ماه رمضان و ابراز امیدواری برای بهر‌ه‌گیری از برکات این ماه با اشاره به اینکه از ۲۴ فروردین‌ماه در استان همدان سیر نزولی ابتلا به بیماری کرونا وجود دارد، وضعیت استان را قابل قبول دانست و ابراز امیدواری کرد با کاهش تردد در ماه رمضان شرایط بهتر کنترل شود.

 رشید حیدری‌مقدم با بیان اینکه پذیرش بیماران مبتلا به کووید 19 در مرکز آموزشی درمانی سینا فرشچیان و به صورت موردی در مراکز آموزشی درمانی بهشتی و بعثت انجام می‌شود گفت: انتظار می‌رود که در هفته‌های آینده این بیماران در مرکز آموزشی درمانی سینا فرشچیان متمرکز شوند.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان همدان نیز با بیان اینکه شیوع کرونا در برخی استان‌ها بالا بود از اقدامات کادر بهداشتی و درمانی همدان برای کنترل بیماری تشکر کرد و گفت: گروه‌های مردمی در مبارزه با کرونا به صورت جهادی پای کار آمدند و امید می‌رود به زودی شاهد ریشه‌کنی بیماری باشیم و روند عادی به کشور بازگردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی بسطانی با اشاره به اقدامات مرکز خدمات طلاب حوزه علمیه در مقابله با کرونا اظهار کرد: حوزه‌های علمیه و طلبه‌ها به ویژه در برنامه‌های مرتبط با حوزه سلامت خود را خادم مردم می‌دانند.

وی دکتر حیدری‌مقدم را از مدیران توانمند و قابل تقدیر دانست و به اقداماتی همچون برگزاری جلسه با معاون بهداشتی و مرکز بهداشت، همکاری با جمعیت هلال احمر، اطلاع‌رسانی سامانه معرفی شده توسط وزارت بهداشت به جامعه هدف با ارسال پیامک و تماس تلفنی، تهیه بروشور، پوستر و بنر در حوزه و ضدعفونی خوابگاه‌ها، برنامه‌ریزی برای کاهش مراجعات حضوری، حمایت از خانواده های مبتلا، فراهم‌سازی خدمات و مراکز مشاوره تلفنی در زمینه بیماری، توزیع و پخش ۱۵ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده، تولید دستکش یکبارمصرف و ماسک اشاره کرد.

انتهای پیام/ 89050/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول