اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

آغاز یک تحقیق جدید در پرونده فساد مالی نتانیاهو

شبکه صهیونیستی «کان» از آمادگی دادستانی رژیم صهیونیستی برای آغاز یک تحقیق جدید در پرونده فساد مالی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد.

آغاز یک تحقیق جدید در پرونده فساد مالی نتانیاهو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه صهیونیستی «کان» گزارش کرد که دادستانی رژیم صهیونیستی در حال آماده شدن برای آغاز یک تحقیق جدید در پرونده  اخلال در سهام بورس است که به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نسبت داده می‌شود.

به گزارش وبگاه خبری روزنامه «القدس»، دادستانی رژیم صهیونیستی از ترس آنکه در هفته‌های آتی فرصت انجام این تحقیق را از دست بدهد، در روزهای آتی خود را برای انجام این تحقیق آماده خواهد کرد.

در این گزارش اشاره شده است که یک تیم ویژه در دادستانی رژیم صهیونیستی  تشکیل شده است تا موضوع یادشده و بویژه روابط بنیامین نتانیاهو با پسر عمویش «نتان میکلوفسکی» بازرگان آمریکایی مورد بررسی قرار گیرد.

در حال حاضر، چهار پرونده فساد مالی تحت عنوان پرونده‌های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰ و ۴۰۰۰۰ علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مطرح است و او در ماه‌های گذشته، درباره این پرونده‌ها مورد بازجویی قرار گرفته است.یکی از پرونده‌هایی که دادستان کل رژیم صهیونیستی رسماً نتانیاهو را بر اساس آن متهم خواهد کرد پرونده موسوم به «۴۰۰۰۰» است؛ او در این پرونده متهم است به «شائول ایلوویچ» مالک شرکت «بِزِک» میلیون ها دلار تسهیلات مالی پرداخت کرده تا پایگاه خبری «واللا» وابسته به این سرمایه دار صهیونیست از او و همسرش حمایت رسانه‌ای بهتری داشته باشد.

در این خصوص، روزنامه هاآرتص، پیشتر،‌ نوشته بود، انتظار می‌رود نتانیاهو در پرونده «۱۰۰۰» نیز رسماً متهم شود. این پرونده، اتهامات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره دریافت غیرقانونی هدیه از بازرگانان خارجی را شامل می‌شود.

دیگر پرونده مفتوح علیه نتانیاهو که علیه او اعلام جرم خواهد شد، پرونده ۲۰۰۰ است. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این پرونده متهم است با روزنامه «یدیعوت آحارونوت» زد و بند کرده تا در ازای پوشش مثبت از فعالیت‌‌هایش در این روزنامه، رقیب آن یعنی روزنامه «اسرائیل هیوم» را تحت فشار قرار دهد.

انتهای پیام/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول