اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

پرتاب ماهواره نور نشانه بی‌‌تاثیری تحریم‌ها در پیشرفت علمی ما است

نماینده مردم بم در مجلس با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور گفت:‌ تا دیروز آمریکا سعی می‌کرد ما را زیر نظر داشته باشد اما امروز ما آمریکا را رصد می‌کنیم و مراکز این کشور را زیر نظر داریم.

پرتاب ماهواره نور نشانه بی‌‌تاثیری تحریم‌ها در پیشرفت علمی ما است

حبیب الله نیکزادی پناه نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به پرتاب موفقیت آموز ماهواره نور گفت: این توفیق صورت گرفته در عرصه فنی و نظامی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به ملت شریف ایران تبریک عرض می‌کنم و به جوانان و دانشمندان کوشا و فعال در این عرصه خسته نباشید می‌گویم.

وی افزود: آمریکا همواره سعی دارد تا در عرصه‌های علمی و فنی جمهوری اسلامی ایران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با بن بست مواجه کند، اما ملت ایران همواره ثابت کرده که در توسعه و پیشرفت علوم و فنون همیشه پیش قراول است.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور یک موفقیت بزرگ به شمار می‌رود و ما با وجود همه تحریم‌ها و فشارها جزو معدود کشورهایی هستیم که در این عرصه گام گذاشته‌ایم.

نیکزادی پناه خاطرنشان کرد: هم ماهواره و هم ماهواره‌بر ماهواره نور همگی ساخت داخل است و این مسأله نشان می‌دهد که تحریم‌ها نتوانسته مانع پیشرفت و توسعه علمی ما باشد.

وی در پایان گفت: تا دیروز آمریکا بخش‌های ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سعی می‌کرد زیر نظر داشته باشد اما امروز ما آمریکا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رصد می‌کنیم و پایگاه‌ها و مراکز مختلف این کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زیر نظر داریم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول