اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

ویژه‌برنامه «شب‌های دلتنگی» با نوای حدادیان برگزار می‌شود

ویژه‌برنامه شب‌های دلتنگی با قرائت قرآن، سرود، سخنرانی، مناجات و مداحی در شب‌های ماه رمضان در پارکینگ پارک ارم برگزار می‌شود و مردم از داخل اتومبیل‌های خود می‌توانند شاهد آن باشند.

ویژه‌برنامه «شب‌های دلتنگی» با نوای حدادیان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، ماه رمضان هرساله فرصت معنوی برای انس بیشتر مؤمنان با خداوند بوده است که در این مسیر، مساجد و جلسات مذهبی همواره تسهیل‌گر این ارتباط بوده‌اند.

«مرکز مأوا» با توجه به تعطیلی جلسات به علت شیوع ویروس کرونا و اهمیت بهره‌مندی از شب‌های ماه مبارک رمضان، با رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری مشخص شده میزبان مردم شب زنده‌دار تهران در پارکینگ پارک ارم است.

در این طرح شرکت‌کنندگان از داخل اتومبیل‌های خود شاهد ویژه برنامه‌های قرائت قرآن، سرود، سخنرانی، مناجات و مداحی خواهند بود.

ویژه برنامه شب‌های دلتنگی، بنا دارد از شب اول ماه مبارک رمضان در پارکینگ پارک ارم به اجرای برنامه مناجات بپردازد.

براساس این گزارش، در مراسم امشب که از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می‌شود، احمد ابوالقاسمی قرائت قرآن، اجرای سرود توسط گروه وصال و سخنرانی توسط حجت‌الاسلام قاسمیان انجام خواهد شد. در مراسم سعید حدادیان و محمدحسین حدادیان مدیحه‌سرایی خواهند داشت.

 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول