اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

کولاکوویچ: به اتفاقاتی که افتاد مشکوکم/ آرزویم حضور در المپیک همراه با ایران بود

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: به اتفاقاتی که در مسیر فسخ قراردادم افتاد مشکوک هستم.

کولاکوویچ: به اتفاقاتی که افتاد مشکوکم/ آرزویم حضور در المپیک همراه با ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس، ایگور کولاکوویچ در گفت‌و‌گویی با یک برنامه تلویزیونی در شبکه ورزش درمورد فسخ قراردادش با فدراسیون والیبال ایران اظهار داشت: به اتفاقی که در مسیر فسخ قراردادم با فدراسیون والیبال ایران افتاد کمی مشکوک هستم، چون تعاملی با من نشد و فقط گفتند قرارداد باید قسخ شود.

وی ادامه داد: همانطور که در خبرها اعلام شده است من تنها مربی هستم که تیمم را به المپیک بردم، اما روی نیمکت تیم ملی حضور نخواهم داشت. فدراسیون باید این موضوع را توضیح دهد که دقیقاً چه اتفاقاتی رخ داد.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: من تنها چیزی که به من گفته شده را می‌توانم اعلام کنم. به من گفتند که اصلی‌ترین دلیل برای فسخ قرارداد با من، شیوع ویروس کرونا است. توضیحات بیشتری به من داده نشد و فقط به من گفتند که می‌خواهند قراردادم را فسخ کنند.

کولاکوویچ درخصوص اینکه آیا نمی‌توانست همچون سایر مربیان مدتی در یک تیم باشگاهی فعالیت می‌کرد و سپس به تیم ملی می‌آمد، گفت: آرزوی من این بود که کارم را با حضور در المپیک و کسب مدال همراه با تیم ملی ایران خاتمه دهم. پیش از این کسی با من صحبت نکرده بود که چه اتفاقاتی افتاده است و فقط گفتند که می‌خواهند قراردادم را فسخ کنند.

وی با بیان اینکه نباید از خودم تعریف کنم، عنوان کرد: اطرافیان من و مسئولان فدراسیون می‌توانند درمورد عملکرد من اظهارنظر کنند. من همکاری خوبی با فدراسیون ایران داشتم. بدون شک هیچ چیزی نمی‌تواند احساس خوب من نسبت به ایران را از بین ببرد.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران درمورد آینده نیمکت تیم ملی، تصریح کرد: تنها راه حل منطقی که وجود دارد این است که کادر قبلی بمانند و به کار ادامه دهند، چون این نفرات اهل تلاش هستند. اگر مربی خارجی بیاید برای آشنایی با بازیکنان و شرایط والیبال ایران نیاز به زمان دارد. اعضای کادر فنی من آشنایی کامل به شرایط دارند و به نظرم تنها راه حل منطقی استفاده از همین نفرات است.

کولاکوویچ درخصوص اینکه گفته می‌شود فصل آینده در لیگ لهستان حضور خواهد داشت، گفت: امیدوارم برای ادامه کارم بتوانم با یک تیم لهستانی قرارداد امضا کرده و سال آینده در پلاس‌لیگا باشم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول