اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

از سرگیری فعالیت مراکز تعویض پلاک در لرستان به صورت زوج و فرد

رییس پلیس راهور لرستان گفت: فعالیت مراکز تعویض پلاک لرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت زوج و فرد آغاز شده است.

از سرگیری فعالیت مراکز تعویض پلاک در لرستان به صورت زوج و فرد

سرهنگ مرتضی چغلوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به بازگشایی مراکز تعویض پلاک لرستان اظهار کرد:  پس از شیوع کرونا مراکز تعویض پلاک از اسفندماه تاکنون بنابر ابلاغیه ستاد ملی کرونا تعطیل بود، زیرا فعالیت این مراکز تهدیدی برای سلامتی مردم بود.

وی افزود: با فروکش کردن سیر صعودی کرونا از امروز طبق ابلاغیه دولت فعالیت این مراکز آغاز شد.

رئیس پلیس راهور لرستان با بیان اینکه از سرگیری فعالیت این مراکز منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، عنوان کرد: ما هم امروز از این مراکز بازدید و وضعیت خدمات رسانی را مورد بررسی قرار دادیم که خوشبختانه پروتکل‌های بهداشتی مورد تایید قرار گرفت.

چغلوند گفت: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود جمعیت زیادی در این مراکز حاضر شوند بنابراین‌حضور مردم را براساس رقم آخر پلاک خودرو به زوج و فرد تقسیم کردیم.

وی ادامه داد: یعنی خودروهایی که رقم آخر پلاک آنها زوج است برای دریافت هرگونه خدمات روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه می‌توانند مراجعه کنند و خودروهایی که رقم آخر پلاک آنها فرد است روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه بنابراین انتظار ما از شهروندان رعایت این موضوع است.

رئیس پلیس راهور لرستان افزود: نکته دیگر که باید شهروندان هنگام مراجعه به مراکز تعویض پلاک لحاظ کنند استفاده از ماسک و دستکش و همراه آوردن خودکار و کاغذ است، مورد دیگر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است که در این مراکز انجام شده و شهروندان باید به آن توجه کنند.

چغلوند با بیان اینکه ۹ مرکز تعویض پلاک در استان فعالیت دارند، گفت: نظارت مستمر درخصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در مراکز تعویض پلاک در دستور کار داریم.

وی در پایان صحبت‌های خود با بیان اینکه خدماتی مانند ثبت نام و آموزش در آموزشگاه‌های رانندگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است، افزود: اما برگزاری آزمون رانندگی به دلیل تجمع همچنان ممکن نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول