اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رگبارهای بهاری همچنان میهمان چهارمحال و بختیاری است/ سرعت باد در شهرکرد 55 کیلومتر بر ساعت

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: طی امروز تا صبح دوشنبه رگبار باران همراه با تگرگ و باد شدید را در مناطق کوهرنگ، اردل و لردگان خواهیم داشت و بارش کوهرنگ در این مدت بالای ۴۰ میلی‌متر برآورد می‌شود.

رگبارهای بهاری همچنان میهمان چهارمحال و بختیاری است/ سرعت باد در شهرکرد 55 کیلومتر بر ساعت

مهرداد قطره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه از اواخر وقت روز گذشته سامانه جدید بارشی فعالیت خود را از منطقه کوهرنگ آغاز کرده است،گفت: طی امروز تا صبح دوشنبه رگبار باران همراه با تگرگ و باد شدید را در مناطق کوهرنگ، اردل و لردگان خواهیم داشت و بارش کوهرنگ در این مدت بالای ۴۰ میلی‌متر برآورد می‌شود.

سرعت باد در شهرکرد 55 کیلومتر بر ساعت 

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه صبح امروز کوهرنگ با دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان بود، افزود: البته وزش باد شدید چنین وضعیتی را به وجود آورده است، سرعت باد در این منطقه به ۹۰ کیلومتر بر ساعت هم رسید و در شهرکرد سرعت باد 55 کیلومتر بر ساعت است.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود در بخش میانکوه شهرستان اردل تا حدود ۲۰ میلی‌متر بارش داشته باشیم، ادامه داد: در مناطق شهرکرد، سامان، بن و بروجن تا صبح روز دوشنبه رگبارهای موقت و شدید توأم با رعد و برق و در حدود ۳ تا ۸ میلی‌متر بارندگی خواهیم داشت.

فعالیت سامانه بارشی دیگری در پایان هفته

قطره با بیان اینکه مجدد در طی این هفته برای روزهای چهارشنبه تا جمعه نیز موج دیگری باعث رگبار پراکنده و موقت بهاری خواهد شد، گفت: به نظر می‌رسد پتانسیل بارشی بهتری را نسبت به سیستم فعلی داشته باشد و پیش‌بینی می‌کنیم در کوهرنگ 15 میلی‌متر بارندگی داشته باشد.

وی عنوان کرد: دما هم برای صبح سه‌شنبه در کوهرنگ به حدود صفر درجه خواهد رسید و در مناطق بن، سامان و شهرکرد به حدود ۲ درجه بالای صفر می‌رسد.

انتهای پیام/3339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول