اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  فرهنگ عمومی

از سفره‌های افطارتان عکس بگیرید/ اجرای 9 ویژه برنامه مجازی در ماه مبارک رمضان

مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه 6 از اجرای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی ماه مبارک رمضان در فضای مجازی خبر داد.

از سفره‌های افطارتان عکس بگیرید/ اجرای 9 ویژه برنامه مجازی در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ رویا فتحی رئیس فرهنگسرای سرو  با بیان اینکه ویژه برنامه های رمضانی امسال با پیام  «شهرخدا، شهر همدلی» از ۶ اردیبهشت تا ۳ خرداد برگزار می‌شود، اظهار داشت: با توجه به شرایطی که به واسطه شیوع بیماری کرونا به وجود آمده تصمیم به برگزاری برنامه‌های فرهنگی قابل اجرا ‌درفضای مجازی گرفتیم.

وی در تشریح برنامه‌های فرهنگی رمضان گفت: مراکز فرهنگی هنری منطقه ۶ با ۹ ویژه برنامه مجازی آماده خدمت‌رسانی به شهروندان تهرانی در ماه مبارک رمضان خواهد بود. 

فتحی بیان داشت: جزء خوانی قرآن کریم از اول ماه مبارک رمضان به صورت مجازی، آموزش احکام و احادیث قرآنی، تلاوت و تفسیر و ترجمه، قرآن و مناجات خوانی، ارائه نکات تغذیه سالم در ایام ماه مبارک رمضان با تأکید بر طب سنتی را از جمله برنامه‌های مجازی مراکز فرهنگی هنری منطقه 6 در ماه مبارک رمضان است.

وی ادامه داد: این ویژه برنامه‌ها با هدف بهره‌مندی حداکثری روزه‌داران از ایام ماه مبارک رمضان اقدام به تهیه و انتشار سری پادکست‌های «حریم ریحانه»، جهت آشنایی و شناخت مبانی فکری حجاب؛«نجوا»، ویژه قرائت ادعیه و مناجات‌های ماه مبارک رمضان؛ «پرده‌خوانی مجازی» با موضوع خوانش پرده‌ها و آیین‌های حماسی و «قصه‌های زیبای رمضان»، با موضوع تدبر در قصص قرآنی  کرده است.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۶ ابراز داشت: همچنین از ۶ اردیبهشت تا ۳ خرداد مسابقه اینترنتی با عنوان «قدر قرآن» با موضوع ترتیل خوانی سوره مبارکه قدر و «شب‌های انس» در قالب ۳۰ پرسش ۴ گزینه‌ای در ۳۰ شب ماه مبارک رمضان با موضوعات قرآنی در فضای مجازی برگزار می شود.

وی افزود: «پیام رمضان» با موضوع عبادت در خانواده و «توصیه‌های طب سنتی در ماه رمضان» با هدف ارائه نکات تغذیه سالم، سفره‌های با موضوع عکس و فیلم از بهترین سفره‌های افطاری عنوان ویژه‌برنامه مجازی دیگر است که به صورت کلیپ‌های چند دقیقه‌ای در کانال‌‌های مجازی مرتبط با فرهنگسرا بارگذاری خواهند شد.

فتحی خاطرنشان کرد: جلسات قرائت و تفسیر قرآن مجید همه روزه در برنامه «راه بهشت» به صورت مجازی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی به کلیپ‌ها و پادکست‌های منتشر شده از طریق آیدی farhangsara_sarv@ در اینستاگرام دسترسی پیدا کنند و یا برای کسب  اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول