اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

آخرین جزئیات تکمیل پلاسکو و رفع مشکل پارکینگ

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به احداث اسکلت آخرین طبقه ساختمان پلاسکو گفت: در خصوص مشکل پارکینگ مباحثی با شهرداری مطرح شد ضمن آنکه بنیاد پارکینگ پروانه مقابل ساختمان پلاسکو را بازسازی می‌کند.

آخرین جزئیات تکمیل پلاسکو و رفع مشکل پارکینگ

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سیدپرویز فتاح درباره آخرین وضعیت ساخت پروژه ساختمان پلاسکو اظهار داشت: در پلاسکو اختلافاتی با شهرداری وجود دارد، به آنجا رفت و آمد داریم و در حال پیگیری هستیم اما رفاقت‌ها اجازه نمی‌دهد این اختلافات عمق پیدا کند.

وی افزود: اسکلت آخرین طبقه پلاسکو (طبقه 16 روی زمین) در حال احداث است و تمام می‌شود، پروژه تقریبا طبق زمان‌بندی پیش رفته است و اگر 10 روزی هم عقب افتاد کرونا بی‌تأثیر نبود چون ما نمی‌توانستیم حمل مصالح به تهران داشته باشیم و جاده‌ها مسدود بود اما در ایام نوروز پیگیری کردیم و راه برای آوردن برخی مصالح باز شد.

* پارکینگ پلاسکو از تعهد بنیاد خارج است

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه از شهرداری تشکر می‌کنیم که مانعی برای احداث پلاسکو ایجاد نکردند، گفت:‌البته شهرداری ادعاهایی داشت که در پلاسکو بنیاد باید بحث پارکینگ را رفع کند، پیش از این آقای سعیدی‌کیا رئیس سابق بنیاد مستضعفان مستنداتی داشت و مصوبه کمیسیون ماده 5 که به امضای مهدی هاشمی رئیس شورای شهر رسیده بود را داشتند بر این مبنی که پارکینگ از تعهد بنیاد خارج است. چون پلاسکوی قدیم هم پارکینگ نداشت و چون حقوق مکتسبه و مالکانه داشته شهرداری نمی‌تواند برای پارکینگ محکوم کند.

*با شهرداری همدل و هم جهت هستیم / پارکینگ پروانه را بازسازی می‌کنیم

وی با بیان اینکه با این حال برای همکاری بهتر با شهرداری تعامل کردیم، افزود: روبه‌روی ساختمان پلاسکو پارکینگ پروانه است که محل تجمع دستفروش‌ها است؛ ما مطالعه کردیم و آنجا را بازسازی می‌کنیم، نقشه در شهرداری منطقه 12 بارگذاری شده است و تخلفی وجود ندارد و کار کاملاً منطقی پیش می‌رود و شهرداری هم واقعاً همکاری کرده است.

* تلاش می‌کنیم ساختمان پلاسکو را پایان سال 99 تمام کنیم

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: اگر مشکلی پیش نیاید طبق وعده‌ای داده بودیم مبنی بر اینکه پلاسکو پایان سال 99 به اتمام می‌رسد این ساختمان را تحویل می‌دهیم و از اواخر دی ماه 99 به سمتی می‌رویم که این ساختمان تکمیل شده باشد، من در اینباره به کسبه قول داده‌ام و آنها هم تواضع و بزرگواری داشته‌اند امیدواریم با همکاری رسانه‌ها این مشکلات حل شود، ما با شهرداری همسو و هم جهت هستیم به هر حال 300 نفر کسبه می‌خواهند در ملک خود مستقر شوند و کار تولیدی انجام دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول