اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

چگونگی فعالیت صنوف در ماه مبارک رمضان / کاهش تخلفات در فروردین

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت گفت: فعالیت تعدادی از صنوف با رعایت اصول بهداشتی و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان از یک ساعت قبل از افطار تا اذان صبح مجاز است.

چگونگی فعالیت صنوف در ماه مبارک رمضان / کاهش تخلفات در فروردین

سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص چگونگی نحوه فعالیت اصناف در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: فعالیت اغذیه‌فروشان، رستوران‌ها و فست‌فودها در ماه مبارک رمضان نیز منوط به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کروناست؛ در حال حاضر فعالیت این دسته از صنوف به صورت بیرون‌بر مجاز است.

وی گفت: رستوران‌ها، اغذیه‌فروشی‌ها, فست‌فودها و آبمیوه فروشی ها برای عرضه غذای سرد و گرم به صورت بیرون‌بر از یک ساعت قبل از اذان مغرب تا اذان صبح مجاز به فعالیت هستند. 

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با تأکید بر این مطلب که عرضه و تناول هرگونه غذای سرد و گرم در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و مقابل اماکن صنفی ممنوع است، تصریح کرد: برخورد با هرگونه هنجارشکنی از تظاهر به روزه‌خواری در ملأعام گرفته تا پوشش نامناسب و بدحجابی در اماکن عمومی و صنوف, در دستورکار پلیس نظارت بر اماکن عمومی است. 

وی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس در صورت مشاهده تخلف، برابر ضوابط  و مقررات با واحدهای صنفی متخلف برخورد کرده و مسؤولیت عدم رعایت مصوبات ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا متوجه صاحبان و متصدیان اصناف است. 

سرهنگ مرادی از مسافران، بیماران و افرادی که قادر به روزه‌داری نیستند درخواست کرد ضمن حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، از تظاهر به روزه‌خواری و استعمال دخانیات خودداری کنند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص آمار تخلفات اصناف در فروردین ماه اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری صنوف و متصدیان واحدهای صنفی, میزان تخلفات در فروردین سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با کاهش محسوسی مواجه بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول