اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدار مقام امنیتی عراقی در خصوص افزایش نیروهای آمریکایی در الانبار

یک مقام امنیتی عراقی گفت که در روزهای گذشته میزان فعالیت و حضور نیروهای آمریکایی در استان الانبار به خصوص پایگاه عین الاسد افزایش یافته است.

هشدار مقام امنیتی عراقی در خصوص افزایش نیروهای آمریکایی در الانبار

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک منبع امنیتی در عراق گفت که نیروهای آمریکایی در این کشور به دنبال ایجاد نا امنی و شایعه‌پراکنی در خصوص شیوع ویروس کرونا هستند.

او بدون ذکر نام خود به وبگاه المعلومه گفت که استان الانبار و پایگاه عین الاسد در روزهای گذشته شاهد افزایش نیروهای آمریکایی بود واخباری که در خصوص عقب‌نشینی این نیروها منتشر می‌شود، صحت ندارد.

این مقام امنیتی افزود: «آمریکا در یک اقدام خبیثانه با انتشار ویروس کرونا در جهان در پی ضربه به اقتصاد جهانی و به خصوص کشورهای اسلامی است.»

به گفته وی نیروهای آمریکایی مدعی هستند که از برخی پایگاهها در عراق و استان الانبار عقب‌نشینی کرده‌اند؛ در حالیکه هدف از این اقدام، ایجاد نا امنی است. او همچنین گفت که نیروهای آمریکایی دست به شایعه‌پراکنی در خصوص شیوع ویروس کرونا در برخی مناطق می‌زنند تا نیروهای الحشد الشعبی را از آن‌ مناطق دور کنند.

منابع محلی در استان الانبار  روز گذشته (شنبه) از ورود چندین کامیون حامل مصالح ساختمانی به پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در راستای بازسازی یا توسعه این پایگاه خبر دادند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول