اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مسؤولان کشوری و استانی بیشتر به شوراها توجه کنند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امید داریم شوراها بیش از گذشته مورد التفات مسؤولان کشوری و استانی قرار گیرند و زمینه خدمت‌رسانی سریع‌تر از این مسیر به مردم فراهم شود.

مسؤولان کشوری و استانی بیشتر به شوراها توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز در صد و بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک و تسلیت شهادت نخستین شهید خدمت اصفهان، ورود به ماه مبارک رمضان را به همه مردم شهیدپرور اصفهان تبریک گفت و اظهار کرد: امیدوارم همه ما بتوانیم از این فضای معنوی نهایت بهره ببریم و در این فرصتی که فرصت رازگویی و نیازخواهی با خداوند متعال است بیشترین استفاده را از این ماه پرخیر و برکت ببریم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه نشاط و شادابی است، افزود: امید دارم با برنامه‌ریزی‌های سازمان فرهنگی تفریحی و اجتماعی خلأ نشاط و شادابی به دلیل شرایط فعلی در در جامعه جبران شود، در همین راستا ماه مبارک رمضان و ضیافت‌های آن به صورت مجازی خواهد بود.

وی به سوم اردیبهشت روز تولد شیخ بهایی و هفته فرهنگی اصفهان نیز اشاره کرد و گفت: در این هفته ۹۵ عنوان برنامه به صورت مجازی در این خصوص برگزار خواهد شد که به صورت مجازی پوشش داده می‌شود، البته بعضی از برنامه‌ها اجرا شده که با استقبال شهروندان روبرو بوده است، امید داریم آن‌هایی که دل در گرو اصفهان دارند بتوانند در این زمینه کمک کننده باشند.

نصراصفهانی از ۹ اردیبهشت روز شوراها نیز سخن گفت و ضمن تشکر از تمام کسانی که برای این رشد این نهال تلاش کردند، بیان کرد: این نهال از ۲۰ سال پیش تاکنون توانسته تنومند شود و از آغاز فعالیتش در سال ۷۹ تاکنون صد هزار نفر در مدیریت شهری و روستایی وارد این عرصه شده‌اند، البته امید داریم شوراها بیش از گذشته مورد التفات مسؤولان کشوری و استانی قرار گیرند و زمینه خدمت‌رسانی سریع‌تر از این مسیر به مردم فراهم شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ۱۱ اردیبهشت روز کارگر را نیز به همه کارگران به ویژه نیروهای خدوم شهرداری تبریک گفت و ضمن گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت روز شهادت استاد علامه مطهری خاطرنشان کرد: نقش معلمان و اساتید دانشگاه در این روزهای سخت کاملاً مشهود است که تعهد و نقش خود را بدون نظارت بازرسان ایفا کرده و مثل پزشکان و نیروهای درمانی ایستاده‌اند و خدمت می‌کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: با توجه به مصوبات شورای شهر در پایان سال ۹۸ و آنچه امروز به صورت طرح دوفوریتی مطرح می‌شود انتظار داریم مدیران مناطق به گونه‌ای عمل کنند که مر قانون را اجرایی کرده و از هرگونه برخورد سلیقه‌ای در سازمان‌ها و مناطق اجتناب کنند تا راه دلال‌بازی نیز بسته شود، در عوض از بسترهای اینترنتی استفاده شود تا با شفافیت اطلاعات شرایط مطلوب‌تری برای مراجعان رقم بزنند.

نصراصفهانی در پایان به طرح جامع اصفهان، گفت: برنامه یک شهر گفت‌وگو برنامه‌ای است که همه شهروندان در همه مناطق را درگیر کرده و اتفاق بسیار خوبی که رخ داده این است که برای جلب مشارکت شهروندان در تخصص‌های مختلف برنامه‌ریزی شده است، همه کسانی که به دنبال خدمت به شهر خود هستند ایده‌های خود را بدهند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول