اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

تولید 230 تن محلول و ژل ضدعفونی کننده توسط یک شرکت دانش بنیان در استان یزد

یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری یزد با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به تولید حدود 230 تن محلول ضدعفونی کننده دست و محیط برای مقابله با ویروس کرونا شد.

تولید 230 تن محلول و ژل ضدعفونی کننده توسط یک شرکت دانش بنیان در استان یزد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، نوید نصیری‌زاده، رئیس هیات مدیره یک شرکت دانش بنیان درباره محصول تولید شده در این شرکت در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: ما یک شرکت داروسازی هستیم که از گذشته در زمینه تولید ضدعفونی‌‌های دارویی، محیطی و سطوح فعالیت می‌کردیم اما پس از شیوع ویروس کرونا، تولید محلول و ژل ضدعفونی کننده دست را هم به سبد محصولات خود اضافه کردیم. همچنین تولید ضدعفونی کننده سطوح را نیز افزایش دادیم تا کسری موجود در این زمینه جبران شود.

وی با بیان اینکه محلول‌ها و ژل‌های ضدعفونی کننده دست تولید شده در این شرکت در مراکز درمانی، ادارات و نهادهای دولتی و بخش‌های مختلف تولیدی و صنعتی در استان یزد توزیع شد، درباره حجم تولید این محلول‌ها نیز گفت: ما در اسفند ماه و همزمان با آغاز شیوع کرونا بیش از ۱۰۰ تن محلول ضدعفونی کننده سطوح و ۷۲ تن محلول و ژل ضدعفونی کننده دست تولید کردیم. در فروردین ماه نیز ۳۰ تن محلول و ژل ضدعفونی کننده دست و ۲۵ تن محلول ضدعفونی کننده سطح تولید و عرضه کردیم.

نصیری‌زاده درباره تسهیلات اخذ شده از صندوق نوآوری و شکوفایی برای تولید این محلول‌های ضدعفونی کننده نیز گفت: ما برای تولید و عرضه این محلول‌ها مبلغ دو میلیارد تومان تسهیلات از صندوق نوآوری دریافت کردیم که بسیار سریع به حساب شرکت ما واریز شد.

وی افزود: ما با استفاده از این تسهیلات مواد اولیه تولید این محلول‌های ضدعفونی کننده را خریداری و همچنین تجهیزات و امکاناتی را نیز به خط تولید خود اضافه کردیم. این تسهیلات انصافا به ما در این مسیر کمک کرد که جای تقدیر و تشکر دارد. این حرکت صندوق نوآوری و شکوفایی یک حرکت بسیار شایسته برای کمک به شرکت‌های تولیدکننده بود تا بتوانند نیاز کشور در زمینه تولید محصولات مرتبط با شیوع کرونا را تامین کنند و بنده به عنوان یک تولیدکننده قدردان محبت آنها هستم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول