اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

جهش مبتلایان کرونا در خراسان‌جنوبی/ شناسایی ۱۹ مبتلا طی ۲۴ ساعت گذشته

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند.

جهش مبتلایان کرونا در خراسان‌جنوبی/ شناسایی ۱۹ مبتلا طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، کامبیز مهدی‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۱ نمونه آزمایش مشکوک به کرونا در خراسان‌جنوبی انجام شده که از این تعداد ۱۹ نمونه مثبت بوده است.

وی به تشریح مبتلایان شناسایی‌شده طی ۲۴ ساعت گذشته پرداخت و بیان داشت: از ۱۹ مورد جدید، ۱۶ مورد مربوط به بیرجند، یک مورد مربوط به درمیان، یک مورد فردوس و یک مورد سرایان است.

معاون بهداشتی دانشگه علوم پزشکی بیرجند اعلام کرد: تعداد مبتلایان قطعی به بیماری کرونا در استان خراسان‌جنوبی با شناسایی ۱۹ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته به ۵۱۴ نفر رسید.

مهدی‌زاده با اشاره به آمار مبتلایان کرونا به تفکیک شهرستان‌ها، مطرح کرد: طبس ۱۴۳ مورد، بیرجند ۱۶۵ مورد، قاین ۶۲ مورد، زیرکوه ۳۸ مورد، فردوس ۲۵ مورد، سرایان ۳۲ مورد، بشرویه ۱۹ مورد، درمیان ۱۵ مورد، سربیشه هفت مورد، نهبندان چهار مورد و خوسف نیز چهار مورد ابتلا به کرونا داشته است.

وی با اعلام اینکه از مجموع مبتلایان به کرونا در استان تعداد ۴۴۷ بیمار از بیمارستان‌ها ترخیص شدند و ۲۵ نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند، عنوان کرد: همچنین آمار متوفیان ناشی از کرونا در استان ۴۲ نفر هستند.

وی در پایان اعلام کرد: از روز اول تاکنون دو هزار و ۴۵۴ آزمایش مشکوک به کرونا در استان انجام شده که از این تعداد یک هزار و ۹۴۰ نفر تست‌شان منفی و ۵۱۴ نفر جواب تست‌شان مثبت اعلام شده است.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول