اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

آرمات: عطایی نشان داد ارزش اعتماد را دارد/ باید از مربی خارجی تضمین سکوی المپیک بگیریم

مربی تیم والیبال جوانان گفت: عطایی در مسابقات جوانان جهان ثابت کرد ارزش اعتماد و سرمایه‌گذاری را دارد.

آرمات: عطایی نشان داد ارزش اعتماد را دارد/ باید از مربی خارجی تضمین سکوی المپیک بگیریم

مسعود آرمات در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد فسخ قرارداد ایگور کولاکوویچ با فدراسیون والیبال ایران اظهار داشت: در ابتدا باید از زحمات کولاکوویچ تقدیر و تشکر کنم. وی حدود 3 سال با والیبال ایران همراه بود و روزهای تلخ و شیرینی را در کنار تیم ملی تجربه کرد.

وی درمورد انتخاب جایگزین برای کولاکوویچ، خاطرنشان کرد: این روزها در رسانه‌ها و محافل مختلف صحبت‌های زیادی درمورد  انتخاب جایگزین برای کولاکوویچ مطرح می‌شود. در شرایط سخت اقتصادی که این روزها کشورمان با آن درگیر است، پرداخت هزینه بالا برای مربیان خارجی چندان جای دفاع ندارد.

مربی تیم والیبال جوانان ادامه داد: شاید فدراسیون مشکل مالی نداشته باشد اما اگر اینگونه هم باشد، اعتقاد دارم که می‌توانیم از گزینه‌های داخلی استفاده کنیم. فکر می‌کنم والیبال ایران به سطحی رسیده که مربیانش علم و دانش به روزی داشته باشند و فدراسیون بتواند به آنها اعتماد کند.

آرمات با بیان اینکه تیم جوانان با هدایت یک مربی ایرانی به نام بهروز عطایی توانست قهرمان جهان شود، عنوان کرد: مربیان ایرانی در رده‌‌های پایه نشان دادند که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. در سایر کشورها همان بازیکنان رده‌های پایه با مدلی صحیح به تیم ملی بزرگسالان کشور خود تزریق می‌شوند. اگر ما هم بتوانیم همان مدل را پیاده‌سازی کنیم توانایی مقابله با آنها را در رده بزرگسالان هم داریم.

وی افزود: عطایی با عنوانی که کسب کرد نشان داد که از بهترین‌های جهان است. بنابراین مردم، رسانه‌ها و فدراسیون می‌توانند به وی اعتماد کنند، چراکه ثابت کرد ارزش سرمایه‌گذاری را دارد. یادمان نرود عطایی در فینال مسابقات جوانان جهان تیمی را شکست داد که سرمربی واقعی‌اش خولیو ولاسکو بود. او به عنوان مدیر فنی در کنار ایتالیا حضور داشت، اما تمام دستورات هم از طرف وی صادر می‌شد.

مربی تیم والیبال جوانان ایران گفت: اگر قرار باشد حتماً از مربی خارجی استفاده شود، باید از وی تضمین حضور روی سکوی المپیک را گرفت. یعنی گزینه‌ای باید انتخاب شود که قول بدهد والیبال ایران را به سکوی المپیک برساند وگرنه پیشنهاد من استفاده از مربیان خوب داخلی همچون عطایی است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول