اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف بیش از 27میلیارد ریال کالای قاچاق در«قشم»

فرمانده انتظامی قشم از کشف بیش از 27میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از 27میلیارد ریال کالای قاچاق در«قشم»

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین الهی عصر امروز در گفت‌وگوی خبری اظهار کرد: در 72ساعت گذشته مأموران انتظامی و مبارزه با کالای قاچاق شهرستان موفق به کشف 72میلیارد و سیصد میلیون ریال کالای قاچاق شدند.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و اطلاعاتی و طی 5مرحله عملیات جداگانه ، مقادیر قابل توجهی منسوجات و البسه قاچاق کشف و 5 نفر متهم با تشکیل پرونده قضائی به مرجع ذی صلاح معرفی شدند.

این مسؤول انتظامی با بیان اینکه پدیده اقتصادی- اجتماعی قاچاق، صدمات و خسارت های مهلکی به بدنه اقتصادی کشور وارد می سازد، اظهار داشت : 637کارتن شامل لوازم خانگی، 34هزار و 800 ثوب لباس زنانه، یک هزار و 200ثوب لباس ورزشی زنانه، 8دستگاه تلویزیون ، 52دستگاه لوازم خانگی، یک هزار و 200لیتر گازوئیل از جمله کالا ها و اموال مکشوفه شهرستان در 72ساعت اعلامی بوده است.

سرهنگ الهی با تاکید بر اینکه استان هرمزگان و جزیره قشم دروازه اقتصادی کشور است تاکید کرد: تلاش داریم تا در سال جهش تولید با بهره گیری از ظرفیتهای درون و برون سازمانی قاچاق سازمان یافته کالا را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول