اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تلاش برای رفع آنتن‌دهی تلفن همراه در سیاه‌کوه ورامین

بخشدار جوادآباد با اشاره به مشکلات منطقه سیاه‌کوه گفت: آنتن‌دهی تلفن همراه در این منطقه یکی از مشکلاتی است که با برگزاری جلساتی با اپراتورهای تلفن همراه برای رفع هرچه سریع‌تر آن تلاش می‌کنیم.

تلاش برای رفع آنتن‌دهی تلفن همراه در سیاه‌کوه ورامین

محمد حیدری بخشدار جوادآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ورامین در خصوص وضعیت سیاه‌کوه و نحوه کوچ عشایر این منطقه، اظهار کرد: منطقه سیاه‌کوه به عنوان کوچ بهاره عشایر دشت ورامین و ایل کتی محسوب می‌شود که عمدتاً در اینجا برای چرای دام حضور پیدا می‌کنند و بعد از اینکه مدت کوچ‌شان در سیاه‌کوه به پایان رسید عشایر آماده می‌شوند به دشت لار در منطقه پلور کوچ کنند.

وی با بیان اینکه در منطقه سیاه‌کوه تقریباً تعداد ۶۰۰ خانوار عشایری از اسفند تا اواسط اردیبهشت‌ماه حضور دارند، ادامه داد: منطقه سیاه‌کوه با مرکز بخش جوادآباد حدود ۵۰ کیلومتر فاصله دارد و از ضلع شمال به کوه‌های سیاه‌کوه و از ضلع جنوب به دریاچه نمک قم و از ضلع شرقی به استان سمنان و از ضلع غربی هم به منطقه جوادآباد و تالاب بندعلی‌خان متصل می‌شود.

بخشدار جوادآباد خاطرنشان کرد: در این منطقه به لطف بارندگی‌های بسیار خوبی که در اسفندماه و در اوایل سال ۹۹ داشتیم وضعیت علوفه در این دشت خوب است و دامداران ما که عمدتاً عشایر منطقه سیاه کوه بوده بسیار از این بابت راضی و شاکر خداوند بابت این نعمت الهی هستند.

حیدری ابراز امیدواری کرد: با روش‌های علمی که عشایر دشت ورامین به کار می‌بندند بتوانند در تولید داخلی به ویژه در تولید دام و گوشت قرمز بیش از گذشته موفق، پیروز و سربلند باشند.

وی در پایان با اشاره به مشکلات این منطقه ابراز داشت: در بحث آنتن‌دهی تلفن همراه در منطقه سیاه‌کوه درصدد هستیم با اپراتورهای همراه جلساتی در این راستا بگذاریم چون مسیر طولانی است و باید بحث تعمیر و سرویس هم درنظر گرفته شود ولی با این وجود جلساتی را بزودی در این خصوص و رفع این مشکل برگزار می‌کنیم تا در این زمینه هم بتوانیم قدمی برای عشایر دشت ورامین برداریم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول