اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

جزئیات خسارت سیلاب در طالقان/ تخریب 2 پل قدیمی و رانش سنگین زمین

فرماندار شهرستان طالقان با اشاره به سیلابی شدن معابر و خیابان‌های این شهرستان، گفت: پل ورودی شهرستان و پل جزن بر اثر بارندگی شدید تخریب شدند اما راه تردد برای مردم باز است.

جزئیات خسارت سیلاب در طالقان/ تخریب 2 پل قدیمی و رانش سنگین زمین

بهنام جهانی، فرماندار شهرستان طالقان امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در طالقان با بیان اینکه خسارت‌های مربوط به بارندگی و سیل در حال بررسی است، اظهار کرد: گزارش‌های اولیه سیلاب در شهرستان طالقان بیان می‌کند که ۲ دهنه در راه‌های این شهرستان دچار آسیب و خسارت شده است که بلافاصله پس از پایان بارندگی به این مشکل رسیده خواهد شد.

وی با بیان اینکه معابر و خیابان‌های طالقان دچار آبگرفتگی و گل آلود شده‌اند، ادامه داد: پل ورودی شهر و کل پل جزن را سیل برده است، این حادثه سال گذشته نیز اتفاق افتاده بود!

جهانی با اشاره به اینکه راه دسترسی برای تردد مردم ایجاد شده است، افزود: حدود پنج خانه در سطح شهرستان دچار آبگرفتگی شدند که با کمک نیروهای بسیجی و شهرداری به سرعت در صدد رفع مشکل برآمدیم.

وی اضافه کرد: یک رانش سنگین در شهرستان طالقان اتفاق افتاد و موجب مسدود شدن روستای کرود شد، همچنین آب رودخانه شاهرود-طالقان به سطح پل ورودی شهرستان رسیده و ممکن است موجب بروز مشکل جدی شود.

فرماندار طالقان با بیان اینکه چندین منطقه از شهرستان دچار ریزش سنگ و کوه شده است، اظهار کرد: این حادثه در تعدادی از روستاهای بالا طالقان و پایین طالقان اتفاق افتاد که این مشکل نیز برطرف و بازگشایی مسیر انجام شد.

جهانی با بیان اینکه سیل هیچ خسارت جانی در شهرستان نداشته است، اضافه کرد: گزارش‌ها حاکی از بارش باران ۶۰ میلی متری باران دراین شهرستان حکایت دارد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول