اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کمک مؤمنانه| از نذر کفش در گلستان تا اهدای ویلچر در سیستان و بلوچستان

سفره بخشندگی و مهربانی با آغاز رزمایش کمک مؤمنانه، در سراسر ایران گسترده شده و مردم با نیت‌های خیرخواهانه در تلاشند تا سنگینی بار مشکلات را کاهش دهند. هر روز استقبال از این طرح بیشتر می‌شود و گروه‌های تازه‌ای برای خدمت‌رسانی به این رزمایش می‌پیوندند.

کمک مؤمنانه| از نذر کفش در گلستان تا اهدای ویلچر در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس؛ سردبیری استانها| نهال رزمایش «کمک مومنانه» که با دست‌های مهربان و بخشنده کاشته شد، این روزها می‌رود تا تبدیل به درختی تنومند شود. هر روز استقبال از این رزمایش از روز قبل بیشتر می‌شود و گروه‌های تازه‌ای برای خدمت‌رسانی به این طرح ارزشمند می‌پیوندند.

سفره بخشندگی و مهربانی در سراسر ایران گسترده شده و مردم با نیت‌های خیرخواهانه در تلاشند تا هر چند اندک اما سنگینی بار مشکلات را کاهش دهند. شرارت‌های کرونا در این روزها دل‌ها را بیشتر به هم نزدیک‌تر کرده است؛ حکایت ایثار و از خودگذشتگی، حکایت همیشگی ایران عزیز است و بی‌شک نمی‌گذارد قائله‌ی کووید 19 بیش از پیش کام مردم را تلخ کند.

ماجرای تشکیل رزمایش کمک مومنانه در پی فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه‌شعبان مبنی بر راه‌اندازی رزمایش گسترده در کشور در راستای کمک مومنانه به نیازمندان و حمایت از خانواده‌هایی که اقتصاد آنان تحت تاثیر شیوع کرونا ویروس قرار گرفته، آغاز شد.

به گفته سردار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، نحوه گردآوری و توزیع کمک‌های مردمی در رزمایش سراسری «کمک مومنانه» به این صورت است که کمک‌هایی که به صورت کالا خواهد بود در همان محل به افراد نیازمند اعطا می‌شود و کمک‌های نقدی نیز به دست نیازمندان همان منطقه خواهد رسید و کمک‌ها در منطقه‌ای دیگر هزینه نخواهد شد.

 

اهدای ویلچر برای معلولان در ایرانشهر در رزمایش مومنانه

در راستای رزمایش کمک مومنانه، علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در سیستان و بلوچستان، خرید خرمای اهالی یک روستا توسط خیرین بازاری و اهدا ویلچر برای معلولان در ایرانشهر نیز انجام شد.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این زمینه بیان کرد: رزمایش کمک مومنانه

رزمایش کمک مومنانه، علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در سیستان و بلوچستان، خرید خرمای اهالی یک روستا توسط خیرین بازاری و اهدا ویلچر برای معلولان در ایرانشهر نیز انجام شد

با تهیه و توزیع 500 هزار بسته معیشتی در دست کار است و در قالب این رزمایش از ابتدا تا نیمه این ماه و از پانزدهم تا پایان ماه مبارک با بهره‌گیری از همه ظرفیت ها از جمله بنیاد برکت، بهزیستی و کمیته امداد برای حمایت از نیازمندان تلاش می شود.

تسویه چک یکی از مغازه‌داران ایرانشهری

جمال شاه‌دوست، مسؤول گروه جهادی پیروان ولایت ایرانشهر افزود: پرداخت هزینه چک هفت میلیون تومانی مغازه داری که به علت تعطیلی دو ماهه پول نداشت، هماهنگی خرید خرمای اهالی یک روستا توسط خیرین بازاری و وصل کردن آنها به بازار و حمایت از 5خانواده روستایی دارای بیمار قلبی، دیابتی و کرونایی هر خانواده یک میلیون تومان و خرید ویلچر برای یک معلول، نیز در راستای رزمایش کمک مومنانه انجام شد.

راه‌اندازی سامانه سخا (خیر و احسان) در سیستان و بلوچستان

علی‌زینی‌وند، معاون استاندار سیستان و بلوچستان نیز با اشاره به کمک‌های اخیر بنیاد مستضعفان به افراد آسیب پذیر جامعه در شرایط کرونا، گفت: در شرایط کنونی ایجاد هم پوشانی و هماهنگی بین نهادهای کمک کننده در استان به شدت احساس می شود، لذا ظرف مدت شش ماه آینده سامانه "‌سخا (خیر و احسان)" با هدف هماهنگی و توزیع عادلانه‌ این کمک ها بین همه اقشار آسیب‌پذیر در استان راه اندازی خواهد شد.

 

توزیع بسته‌های غذایی در قالب رزمایش مومنانه توسط قرارگاه جهادی مهاجر

مسئول قرارگاه جهادی بسیج دانشگاه علوم پزشکی اراک از توزیع 360 بسته غذایی بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در قالب رزمایش مومنانه خبر داد.

محمدصادق میقان اظهار کرد: همچنین 1200 بسته بهداشتی بین روستاها و مناطق محروم استان توزیع شده است، همچنین با اجرای طرح رزمایش مومنانه 110 بسته معیشتی بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا تحویل داده شده است.

 

 

به گفته وی در مرحله دوم رزمایش مومنانه که ۱۵ رمضان اجرا می‌شود، 250 بسته توزیع خواهد شد.

آماده‌سازی 2300 بسته معیشتی از محل موقوفات و کمک‌های مردمی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان اظهار داشت: این برنامه در قالب ضیافت همدلی از محل موقوفات منطبق و بقای متبرکه با همکاری و مساعدت همکاران هیأت امنا، شکل گرفته و تاکنون 2300 بسته معیشتی تهیه شده که بین خانواده‌های کمتر برخوردار تقسیم خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسین مهدیان اضافه کرد: پخت نان رایگان در سه مناسبت وفات حضرت خدیجه کبری، ولادت باسعادت امام حسن مجتبی و شهادت امیرالمومنین علی (ع) در دستور کار قرار دارد که در محلات کمتر برخوردار انجام خواهد شد.

 

 

 رزمایش «کمک مؤمنانه» در مهدی‌شهر و درجزین

رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه» با تهیه بسته‌های معیشتی برای کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از همه‌گیری ویروس کرونا و به همت بسیج و سپاه در مهدی‌شهر و درجزین برگزار شد؛ این رزمایش تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد.

 

 

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در شاهرود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه در مرحله اول این رزمایش ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شد، اظهار کرد: در این مرحله، بیش از یک هزار و 300 بسته معیشتی در بخش بسطام به همت حوزه‌های بسیج مساجد و محلات کربلا و حمزه سیدالشهدا (ع) به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال توزیع شد.

سرهنگ محمد خوشقدم افزود: در بخش بیارجمند، ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۶۷ میلیون ریال و در بخش مرکزی شهرستان نیز قریب به دو هزار بسته به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال توزیع شد.

 

 

جانشین ستاد مقابله با کرونا شهرستان شاهرود با بیان اینکه شهرداری و شورای و اسلامی شهر شاهرود نیز سه هزار بسته به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال توزیع کردند، گفت: در شهر رویان نیز ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش قریب به ۲۰ میلیون ریال توزیع و در مجموع بیش از هفت هزار و 500 بسته معیشتی به ارزش ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کمک به اقشار آسیب‌دیده از کرونا در این مرحله در روز اول ماه مبارک رمضان توزیع شد و این اقدام تا ۱۰ هزار بسته در چند روز آینده ادامه خواهد داشت.

 

وی بیان کرد: در مرحله دوم این رزمایش نیز در نیمه ماه رمضان قریب به ۱۰ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع خواهد شد.

حمایت از ۵۰۰ ورزشکار و صاحبان باشگاه‌های ورزشی آذربایجان غربی 

رییس سازمان بسیج جامعه ورزشی آذربایجان‌غربی گفت: با شیوع بیماری کرونا، تعدادی از صاحبان باشگاه‌های ورزشی و ورزشکاران در امرار معاش با مشکل مواجه شدند که برای جبران خسارت، 500 بسته معیشتی بین این افراد در حال توزیع است.

با شیوع بیماری کرونا، تعدادی از صاحبان باشگاه‌های ورزشی و ورزشکاران در امرار معاش با مشکل مواجه شدند که در آذربایجان غربی برای جبران خسارت، 500 بسته معیشتی بین این افراد در حال توزیع است

وی با بیان اینکه توزیع این بسته‌ها تا اواخر هفته جاری ادامه دارد، تصریح کرد: ارزش ریالی هر یک از این بسته‌های معیشتی بین 200 تا 300 هزار تومان است.

رییس سازمان بسیج جامعه ورزشکاران آذربایجان‌غربی افزود: علاوه بر این، با هماهنگی شورای تامین استان و ارائه شماره حساب مشترک برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی به صورت تجمعی جهت کمک به اقشار مختلف که براثر کرونا آسیب دیده‌اند، خیرین جامعه ورزشی آذربایجان‌غربی 20 میلیون تومان جهت تهیه بسته معیشتی به اقشار آسیب دیده ناشی از کرونا کمک مالی کرده‌اند.

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی توسط روحانیون در آذربایجان غربی

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی از توزیع بیش از ۳۵ هزار بسته غذایی بین نیازمندان توسط روحانیون مستقر ارومیه در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد داداش‌زاده افزود: تبلیغات اسلامی با تشکیل ستاد تشکل‌های مردمی از ظرفیت‌های هیئات مذهبی جهت اجرایی کردن رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه استفاده خواهد کرد.

ماه مواسات، ماه تقوا، ماه مهربانی در قزوین

رزمایش کمک مؤمنانه در استان قزوین، با مشارکت اقشار مختلف بسیج و اعلام آغاز رزمایش از طریق ویدیوکنفرانس توسط فرماندۀ سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین آغاز شد و تاکنون هزاران بسته غذایی در میان جامعۀ هدف توزیع شده و خدمات دیگری نیز در حال ارائه است.

 

 

 آغاز توزیع بسته‌های معیشتی توسط سپاه بین نیازمندان کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۲۳ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی امروز در قالب ۵۰۰ تن به همه شهرستان‌ها برای توزیع بین خانواده‌های نیازمند ارسال شد.

سردار حسین معروفی بیان داشت: ما در مجموع ۲۳۹ هزار و۲۰۰ خانوار را شناسایی کرده‌ایم که تحت حمایت هیچ نهاد حمایتی مانند بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان نیستند.

 

وی گفت: در شهرستان‌ها با محوریت پایگاه‌های بسیج، مسجد، ائمه جمعه و امام جماعت‌ها ۱۶ هزار بسته جمع شده که  به ۲۳ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی اضافه می‌شوند.

مهربانی بویین زهرا در کمک مؤمنانه

رزمایش بزرگ کمک مؤمنانه، در شهرستان بوئین زهرا به همت سپاه ناحیۀ امام حسین(ع) و مردم کریم این شهرستان، با حضور جوانان بسیجی و جمعی از مردم آغاز شد.

در این رزمایش بیش از 10 هزار بستۀ غذایی پیش بینی شده که میان 5 هزار خانوار شناسایی شده توزیع می شود.

 

 

رسیدگی به خانواده زندانیان در خراسان شمالی

 هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان مردم خراسان شمالی نیز همراه با تمامی خیران و نوع دوستان سراسر کشور، لبیک‌گویان به توصیه رهبر معظم انقلاب در راستای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، آستین‌های همت را بالا زدند و هرکدام به سهم خود، قطره‌ای در

در خراسان شمالی سپاه جوادالائمه نیز بالغ‌بر ۲۲ هزار بسته معیشتی ۳۰۰ هزارتومانی را به‌دست خانواده‌های نیازمند که تحت پوشش هیچ‌کدام از نهادهای حمایتی نباشند، توزیع می‌کند

این دریای بی‌کران کمک‌های مردمی شدند.

کمک مؤمنانه برای خانواده‌های زندانیان استان ازجمله این کمک‌ها بود که طی این اقدام با کمک مسئولان قضایی روز گذشته اهدای سبد کالاهای معیشتی برای هزار خانواده نیازمند زندانیان استان آغاز شد و تا روزهای آینده در شهرستان‌های مختلف خراسان شمالی ادامه دارد.

گروه‌های جهادی بازهم در این عرصه جای خود را پیدا کردند و حضور پررنگ و فعالی از خود نشان دادند. گروه جهادی شهدای هسته‌ای مسجد صاحب‌الزمان بجنورد نیز با جمع‌آوری کمک از سوی مردم شهرستان و نمازگزاران، توانست تا ۲۵۰ بسته کالایی معیشتی را طی سه مرحله تأمین و به نیازمندان شناسایی‌شده توزیع کند.

 

 

معلمان و فرهنگیان استان نیز همگام با سایر اقشار جامعه در این رزمایش بزرگ مواسات و کمک مؤمنانه حضور پیدا کردند که به‌عنوان مثال، معلمان و فرهنگیان دبیرستان دخترانه نمونه دولتی نرجس شهرستان بجنورد با جمع‌آوری کمک از میان اولیا و همچنین معلمان توانستند بالغ‌بر ۱۰۰ بسته کالاهای معیشتی را تأمین و به‌دست نیازمندان برسانند.

گفتنی است در خراسان شمالی سپاه جوادالائمه نیز بالغ‌بر ۲۲ هزار بسته معیشتی ۳۰۰ هزارتومانی را به‌دست خانواده‌های نیازمند که تحت پوشش هیچ‌کدام از نهادهای حمایتی نباشند، توزیع می‌کند.

توزیع ٧٤٤ بسته حمایتی توسط جامعه ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری

 

مدیرکل ورزش وجوانان چهارمحال وبختیاری گفت: با اجرای رزمایش" همت جوانانه، کمک مومنانه" تا کنون ٧٤٤ بسته حمایتی مواد غذایی و .. تهیه و بین خانواده‌های نیازمند شهرستان‌های مختلف توزیع شده‌ است.
حمید کریمی با تاکید بر لزوم حفظ کرامت خانواده‌های نیازمند در توزیع این اقلام ادامه داد: 9 هزار بسته حمایتی دیگر نیز تا هفته آینده با کمک خیرین تهیه و توزیع می‌شود.

نذر کفش برای نیازمندان سهم بانوان رسانه‌ای گلستان در رزمایش همدلی

«بسیج همدلی با رمز لبیک یا امام» که در واحد بانوان بسیج رسانه استان گلستان استارت خورد ثمرات شیرینی برجای گذاشت تا الگویی در اجرای کمک مومنانه باشد، مهم نیست

در استان گلستان بانویی از بسیج رسانه جلوه‌ای از کمک مومنانه را به زیباترین شکل در قاب همدلی ترسیم کرده است و تعدادی کفش اعم از بچه‌گانه، زنانه و یا مردان برای کسانی که واقعا نیازمند هستند و در ایام کرونایی زندگی آنها دچار مخاطره شده است به صورت رایگان در اختیارشان قرار می‌دهد

که این نیت خیرخواهانه چقدر می‌تواند سنگینی بار مشکلات را کم کند، مهم این است که قدم‌های انسان‌دوستانه برداشته شود تا ترسیم این بیت باشد «چو عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار».

بانویی از بسیج رسانه جلوه‌ای از کمک مومنانه را به زیباترین شکل در قاب همدلی ترسیم کرده است و تعدادی کفش اعم از بچه‌گانه، زنانه و یا مردان برای کسانی که واقعا نیازمند هستند و در ایام کرونایی زندگی آنها دچار مخاطره شده است به صورت رایگان در اختیارشان قرار می‌دهد.

تعدادی از بانوان بسیجی فعال رسانه هم در تولید ماسک در کنار جهادگران قرار گرفتند تا در روزهای کرونایی که مردم ماسک برای استفاده پیدا نمی‌کردند دچار مشقت نشوند.

 

سازمان بسیج رسانه در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در طرح کمک مومنانه، درقدم اول به ضدعفونی دفاتر رسانه‌ای و اهدای بسته‌های بهداشتی به جامعه رسانه‌ای اقدام کرد.

در گام بعدی آمادگی دریافت کمک‌های غیرنقدی به منظور تهیه بسته‌های معیشتی و کمک‌های نقدی را دارد، در این مرحله تعداد 40 بسته معیشتی برای اهدا به خبرنگاران معسر موردنیاز است.

توزیع ۱۵هزار بسته معیشتی مرحله اول رزمایش کمک‌مومنانه در اردبیل

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه در استان اردبیل گفت: ۱۵هزار بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش کمک‌مومنانه در بین خانواده های آسیب پذیر و نیازمند شناسایی شده در استان اردبیل توزیع می شود‌.

علی پیرجاهد افزود: این بسته‌های معیشتی در مرحله اول رزمایش در بین ۲۵درصد خانواده‌های شناسایی شده‌ که مورد حمایت نهادهای حمایتی نیستند، در قالب رزمایش کمک مومنانه توزیع خواهد شد.

 

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه در استان اردبیل تصریح کرد: بسته‌های معیشتی رزمایش کمک مومنانه با مشارکت سپاه و بسیج، خیرین و مردم نوع‌دوست استان اردبیل تهیه شده است.

 آزمون بزرگ همیاری در کردستان

جوشش مهربانی از آغازین روز ماه رمضان با پهن شدن سفره مهربانی با طبخ و توزیع 2500 پرس غذای گرم در بین خانواده‌های نیازمند با مشارکت خیرین در کردستان رقم خورد.

 

 

در دومین روز از ماه ضیافت الهی، سفره دیگری برای کمک به همنوعان آسیب‌دیده از کووید19 در گوشه دیگری از سرزمین مجاهدت‌های خاموش پهن شده است، سفره‌ای که قرار است مهربانی را به مهمانی بیش از 18 هزار خانواده نیازمند متاثر از ویروس کرونای کردستان ببرد.

سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس می‌گوید:  19 هزار و 820 خانوار نیازمند کردستانی شناسایی شده و در قالب رزمایش کمک مومنانه به کمک‌ مردم سخاوتمند و خیر استان متنعم می‌شوند.

در مرحله اول این رزمایش بیش از 15 هزار بسته معیشتی به ارزش 45 میلیارد و 510 میلیون ریال در بین نیازمندان سراسر استان توزیع خواهد شد.

12 هزار و 650 بسته از این تعداد مربوط به خود سپاه و 2 هزار و 520 بسته از محل کمک‌های مردمی و خیرین تهیه شده و در بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع می‌شود.

کمک ۱۰۰ میلیون تومانی مردم در طرح کمک مومنانه در ابهر

رئیس بخش مردمی ستاد مبارزه با کرونای شهرستان ابهر گفت: در جریان اجرای کمک مومنانه در این شهرستان، ۵۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون تومان با اولویت توزیع در بین اقشار ضعیف جامعه تهیه شد.

مجید مرادی با اشاره به ادامه روند توزیع کمک‌های مردمی به بخش‌های آسیب دیده جامعه عنوان کرد: بیش از ۷۰۰ خانواده دیگر نیز در شهرستان ابهر شناسایی شدند که نیازمند مساعدت‌های مردمی هستند و پس از جذب کمک‌های مردمی توزیع اقلام غذایی برای این افراد نیز در دستور کار قرار دارد.

کمک ۴۶۰ میلیارد ریالی در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه در مازندران

فرمانده سپاه کربلا از کمک ۴۶۰ میلیارد ریالی مردم و خیرین برای مرحله اول رزمایش کمک مومنانه تا به امروز خبر داد و گفت:‌ ۷ هزار و ۱۸ جهادگر بسیجی و همچنین ۴ هزار و ۷۹۸ خیر در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه مشارکت فعال داشتند.

سردار محمدحسین بابایی در آئین برگزاری مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه در حسینیه عاشقان کربلا در ساری، از تهیه و توزیع ۹۱ هزار و ۶۵ بسته معیشتی در سراسر استان خبر داد و گفت: کف ارزش ریالی تمامی بسته ۳ میلیون ریال است که در اولین مرحله رزمایش کمک مومنانه بین جامعه هدف توزیع شد.

وی با اعلام اینکه  هزار و ۱۸۳ کارت هدیه بانکی هم در قالب کمک مومنانه به نیازمندان اهدا شد، افزود:‌ ۱۹۴ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان  هم برای بدهی اقساط و اجاره بهای نیازمندان پرداخت شد.

خانه «فرمانده» در گلستان محور کمک مومنانه شد

خانه فرمانده یکی از پایگاه‌های بسیج در روستای «معصوم‌آباد» گرگان محور «کمک مومنانه» شد، بانویی که از جهاد خانه‌داری تا فعالیت‌های آتش به اختیاری، الگویی برای خادمان خدمت است.

محدثه ابرزنی به همراه خانواده‌اش 5 هزار عدد ماسک رایگان برای مردم دو روستای معصوم‌آباد و ابراهیم‌آباد تولید کردند تا نمونه بارز عینی کمک‌های مومنانه در روزهای کرونایی باشند.

 

تجلی رزمایش مواسات میان مرزبانان و مرزنشینان در هرمزگان

 

مرحله نخست رزمایش مواسات و کمک مومنانه به همت مرزبانان استان هرمزگان با توزیع بسته‌های غذایی میان خانواده‌های نیازمند مرزنشین برگزار شد.

جانشین دریابانی استان هرمزگان گفت: در این رزمایش 850 بسته به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون ریال در بین مرزنشینان نیازمند شناسایی شده، توزیع شد.

 

عبدالله لشکری اضافه کرد: حرکت راهبردی ما در مقابل دشمن برای اینکه بخواهد هویت شیعی و دینی ما را از بین ببرد حرکاتی همچون رزمایش مواسات است که نشان می دهد مقابل آن‌ها ایستاده ایم.

براساس گزارش خبرنگاران فارس در تمام شهرها و شهرستان‌های ایران، هر روز رزمایش کمک مومنانه به بهترین شکل ممکن برگزار می‌شود. سپاه و بسیج و ادارات و دستگاه‌های مختلف با جدیت اجرای رزمایش کمک مومنانه را دنبال می‌کنند؛ مردم ایران نیز که تا چند روز قبل به صورت خودجوش کمک‌های خود را به دست نیازمندان می‌رساندند، این روزها مشتاقانه با آنچه در توان دارند در رزمایش کمک مومنانه مشارکت می‌کنند تا کمک‌هایشان به دست نیازمندان واقعی برسد.

گزارش: کبری خوانساری

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول