اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تکمیل جاده سلامت در گنبدکاووس/ توسعه بوستان‌ها و تجهیزات ورزشی عمومی

شهردار گنبدکاووس با اشاره به ضرورت توسعه فرهنگ ورزش همگانی، گفت: با تکمیل جاده سلامت در گنبدکاووس و بعد از شکست کرونا توسعه ورزش همگانی را شاهد خواهیم بود.

تکمیل جاده سلامت در گنبدکاووس/ توسعه بوستان‌ها و تجهیزات ورزشی عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، منصور طعنه گنبدی صبح امروز در جمه مدیران گنبدکاووس با اشاره به اینکه توسعه فضاهای عمومی ورزشی به ویژه فضاهای ویژه ورزش همگانی یکی از اولویت‌های شهرداری گنبدکاووس است، اظهار کرد: ما معتقدیم شهری می‌تواند مسیر توسعه و پیشرفت را با شتاب طی کند که مردمانی پویا، بانشاط و سر زنده داشته باشد.

وی با بیان اینکه از زمان تصدی مسوولیت شهرداری توسط بنده افزایش فضاهای ورزشی در بوستان‌ها و اماکن عمومی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است، افزود: تجهیز اماکن عمومی به لوازم ورزشی و همچنین استفاده از فضاهای بلااستفاده به عنوان زمین ورزشی روباز از دیگر اقدامات ما بوده است.

شهردار گنبدکاووس با تاکید بر اینکه ایجاد سلامت در حاشیه بولوار شهید صیاد شیرازی یکی از خواسته‌های مردم بود که آن را محقق کردیم، خاطرنشان کرد: فاز اول ایجاد این جاده به خوبی اجرا شده و در حال حاضر با هدف ایجاد محیطی امن و راحت برای ورزش و پیاده روی شهروندان، مقدمات نصب تجهیزات مورد نیاز از قبیل تامین روشنایی، نصب نیمکت، تجهیزات ورزشی و ... در حال اجراست.

طعنه گنبدی از ایجاد مسیر ویژه دوچرخه‌سواری در این جاده خبر داد و گفت: با همدلی و همراهی همه اقشار و آحاد مردم می‌توانیم شاهد پیشرفت و توسعه شهرستان با مراتب بیش از گذشته باشیم.

وی با اشاره به لزوم سامان بخشیدن به حرکات عرضی عابران پیاده در معابر و تقاطع‌ها، اضافه کرد: به همین منظور و در راستای ایجاد معابر امن برای عابران پیاده خط‌کشی محل‌های عابر پیاده که یکی از علائم مهم ترافیکی بوده و نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی در تقاطع‌های شهر دارد مجددا اجرایی شد.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول