اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

علت افزایش قیمت نان در آذربایجان‌شرقی از زبان استاندار

استاندار آذربایجان‌شرقی به افزایش قیمت نان در استان در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش تمام‌ شده قیمت نان، این افزایش قیمت ضروری بود و بعد از این افزایش، باید نظارت بر رعایت کیفیت و قیمت نان بیشتر شود.

علت افزایش قیمت نان در آذربایجان‌شرقی از زبان استاندار

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  محمدرضا پورمحمدی در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان، با اشاره به اینکه تصمیمات این جلسه، بازتاب‌های اقتصادی و اجتماعی دارد، اظهار داشت: لازم است که در ارزیابی تصمیمات و مصوبات، تنها به گزارش وضع موجود اکتفا نشده و وضعیت بازار در بازه‌های زمانی مختلف آسیب‌شناسی شود.
 
وی با اشاره به شرایط اقتصادی جهان در دوران کرونا، افزود: کشورهایی که خود را مهد تمدن می‌دانستند امروز با کمبود جدی اقلام اساسی مواجهند، اما تولید و تأمین این اقلام در کشور ما به شایستگی مدیریت شده و هر چند کاستی‌هایی هم وجود دارد، اما مردم از نظر تأمین کالاهای اساسی نگرانی ندارند.
 
پورمحمدی تصریح کرد: هدف دشمنان از تحریم‌های اقتصادی، ایجاد نارضایتی عمومی و نافرمانی مدنی بود، اما با وجود این تحریم‌ها، امروز در کشور ما بیش از هر کشوری، نیازمندی‌های مردم به وفور عرضه می‌شود.
 
وی متذکر شد: این آمادگی ناشی از آینده‌نگری مردم و مسوولان است که در اثر شرایط جنگ اقتصادی ایجاد شده و باید این آمادگی را حفظ کنیم.
 
استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه به افزایش قیمت نان در استان در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش تمام‌شده قیمت نان، این افزایش قیمت ضروری بود و بعد از این افزایش، باید نظارت بر رعایت کیفیت و قیمت نان بیشتر شود.
 
وی همچنین از همراهی اصناف و مراکز توزیع کالاهای اساسی در اجرای طرح‌های مقابله با کرونا قدردانی کرد و گفت: اصناف در تأمین کالاهای اساسی هم عملکرد خوبی داشتند و امروز جامعه نسبت به دسترسی کالاهای اساسی به اطمینان خاطر رسیده است.
 
پورمحمدی درخصوص توزیع کالاهای موردنیاز موسسات خیریه برای تأمین بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های نیازمند، متذکر شد: موسسات و نهادهای رسمی در اولویت توزیع این کالاها هستند که سهمیه‌بندی و نحوه توزیع آنها توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تعیین می‌شود.
 
در این جلسه گزارشی از تولید و توزیع اقلام اساسی و موردنیاز مردم در بازار استان همچنین گزارش‌های نظارتی معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان ارائه شد.
 

در سامانه «فارس من»  مخاطبان این خبرگزاری با ثبت پیگیری افزایش قیمت نان در آذربایجان شرقی در شرایط کرونایی خواستار پیگیری این موضوع شده بودند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول