اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پیشرفت ۹۷ درصدی بیمارستان «سردار سلیمانی» تویسرکان/ پروژه در آستانه تجهیز

استاندار همدان با بیان اینکه بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی «سردارسلیمانی» تویسرکان از پیشرفت ۹۷ درصدی برخوردار است گفت: هفته آینده جلسه‌ای با حضور نماینده مردم تویسرکان در مجلس برای تحویل این پروژه برای تجهیز و راه‌اندازی خواهیم داشت که قطعا این فرایند خیلی طولانی نخواهد بود.

پیشرفت ۹۷ درصدی بیمارستان «سردار سلیمانی» تویسرکان/ پروژه در آستانه تجهیز

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، استاندار همدان بعداز ظهر امروز با همراهی نماینده مردم تویسرکان در مجلس، فرماندار و تنی چند از مسوولان استانی و شهرستانی از برخی پروژه‌های عمرانی تویسرکان بازدید کرد.

روند اجرای پروژه‌های محور جوکار به تویسرکان، قطعه سوم چهار خطه کنگاور به تویسرکان، زنجیره نهال پیوندی گردو، انجام طرح سرشاخه‌کاری در باغ آقای خان‌میرزایی گردو کار نمونه و بیمارستان در حال احداث ۱۵۴ تختخوابی «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» امروز مورد بازید استاندار قرار گرفت.

استاندار همدان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز همراه با نماینده مردم تویسرکان در مجلس توفیق دیدار با مردم و بازدید از پروژه‌های مختلف این شهرستان را داشتیم درباره پرو‌ژ‌های حوزه راه اظهار کرد: مقرر شد حدود ۱.۵ کیلو متر باقیمانده پروژه تویسرکان به جوکار طی مدت زمان یک هفته آسفالت شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از محورهای حائز اهمیت برای شهرستان پروژه چهارخطه تویسرکان به کنگاور است افزود: باید قطعه دوم این محور طی یک ماهه آینده به اتمام برسد و ادامه فعالیت قطعه سوم هم اجرایی شود ضمن اینکه مقدمات اجرای قطعه نهایی فراهم شده که پس از تأمین اعتبار اجرا خواهد شد.

سعید شاهرخی با بیان اینکه تلاش ما بر این است همه امکانات و منابع برای اتمام محور چهارخطه تویسرکان به کنگاور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کار گرفته شود ادامه داد: کار خوبی که از سال‌های گذشته با پیگیری و حمایت نماینده مردم تویسرکان در مجلس آغاز شده و جهاد کشاورزی استان دنبال کرده اجرای طرح سرشاخه‌کاری و ایجاد زنجیره تولید نهال گواهی شده گردوی پیوندی است.

وی ایجاد باغ مادری تولید نهال پیوندی گردو را اقدامی بسیار ارزشمند دانست و اضافه کرد: سال گذشته کشاورزان و باغداران به ویژه باغداران گردو از این طرح استقبال خوبی داشتند، تلاش می‌کنیم امسال نیز همان روند ادامه پیدا کند.

استاندار همدان بهینه شدن کیفیت، کمیت و نحوه برداشت محصول گردو را از مزایای اجرای این طرح دانست و تصریح کرد: انشاءالله این روند را برای کل شهرستان ادامه خواهیم داد.

وی در ادامه در جریان بازدید از امروز از عملیات اجرایی بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی «سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی» گف: یکی از مطالبات جدی مردم تویسرکان تکمیل این بیمارستان است که خوشبختانه در حال حاضر پیشرفت ۹۷ درصدی دارد.

شاهرخی گفت: با پیگیری‌های خوبی که طی سال‌ ۹۷ و امسال توسط نماینده مردم تویسرکان در مجلس برای تامین اعتبار انجام گرفت تجهیزات چهارگانه تهیه و در انبارها موجود است.

وی با تاکید بر اینکه با وجود شرایط سخت مالی کشور، تامین اعتبار و تکمیل بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی تویسرکان کار مهمی بود تصریح کرد: هفته آینده جلسه‌ای با حضور نماینده مردم تویسرکان به منظور تحویل پروژه بیمارستان از پیمانکار به راه و شهرسازی و سپس به دانشگاه علوم پزشکی برای تجهیز و راه‌اندازی خواهیم داشت که قطعا این فرایند خیلی طولانی نخواهد بود.

استاندار همدان با اشاره به بررسی برخی از نیازهای امنیتی تویسرکان نظیر پاسگاه‌ها و پلیس راه‌های شهرستان، از افتتاح پاسگاه انتظامی منطقه سرابی در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: پلیس راه تویسرکان در محور چهارخطه تویسرکان به کنگاور مستقر می‌شود.

 انتهای پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول