اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

شهر اهر برای نظارت بیشتر به ۸ بلوک تقسیم شد/وضعیت شهرستان اهر همچنان غیرعادی است

فرماندار اهر گفت: باوجود اقدامات بسیار مثبت از سوی ادارات عضو ستاد کرونا تا وضعیت سفید فاصله داریم و با همه اقدامات انجام شده وضعیت همچنان غیرعادی است اما این امر منکر اقدامات صورت گرفته وضعیت بیماری کرونا را نمی‌باشد.

شهر اهر برای نظارت بیشتر به ۸ بلوک تقسیم شد/وضعیت شهرستان اهر همچنان غیرعادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، زاهد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در این موقعیت زمانی کشور به مدیران جوان خلاق، کارآمد و جهادی بیشتر از گذشته نیاز داریم تا منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال و بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های دولت در بخش تولید و اشتغال را عملیاتی کند.

وی، با قدردانی از تلاش‌های انجام یافته از سوی ادارات در حوزه‌های مختلف در بحث کمک به پیشگیری و درمان و سایر موارد مرتبط با کرونا تاکید کرد و گفت:  فرمانداری شهرستان از مدیران و روسای تلاشگر و جهادی حمایت می‌کند و ادارات کل استانی بدون هماهنگی مدیریت ارشد شهرستان حق جابه‌جایی و تغییرات در ادارات و نهادهای مرتبط را ندارند.

این مقام مسوول بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات و نهادهایی که خدمات عمومی به مردم ارائه می‌کنند، تاکید کرد و مدیران  خواست در رعایت بهداشت و حفظ سلامت کارکنان زیرمجموعه خود همچنین بحث ساعت دورکاری کارکنان زیرمجموع‌ خود عین مر قانون عمل کنند.

محمودی در خصوص تلاش‌های انجام شده در ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا افزود: باوجود اقدامات بسیار مثبت از سوی ادارات عضو ستاد کرونا  تا وضعیت سفید فاصله داریم و با همه اقدامات انجام شده  وضعیت همچنان غیرعادی است اما این امر منکر اقدامات صورت گرفته وضعیت بیماری کرونا  را نمی‌باشد

وی با تاکید بر فعال‌سازی پروژه‌های عمرانی شهرستان یادآور شد: پروژه‌های عمرانی شهرستانی اعم از ملی و استانی در زمینه‌های مختلف  نباید به بهانه کرونا غیرفعال و تعطیل شوند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت‌های فنی و عمرانی خود ادامه دهند.

فرماندار اهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بحث فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند در اهر تصریح کرد: در این زمینه در شهر اهر با تشکیل کمیته‌ای، شهر به هشت بلوک مجزا تقسیم شده و مدیریت‌های لازم از طریق مراکز بهداشتی صورت گرفته و خوشبختانه به نتایج ارزشمند و هدفمندی دست یافته‌ایم.

وی با اشاره به همکاری اصناف این شهرستان  خاطرنشان کرد: هر اندازه که سلامت مردم مهم است، اقتصاد اصناف نیز مهم است که با تدابیر صورت گرفته، هیچ واحد تولیدی را تعطیل نکردیم.

انتهای پیام/60003/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول