اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رمضانی: پست معاونت ورزشی‌ام موقت است/سعادتمند لطف دارد ولی من هم تعهدات شغلی خودم را دارم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: پست معاونت ورزشی در استقلال با این همه مشکل انباشته شده نیاز به روزی حداقل 10 ساعت کار مداوم دارد که من چنین زمانی ندارم.

رمضانی: پست معاونت ورزشی‌ام موقت است/سعادتمند لطف دارد ولی من هم تعهدات شغلی خودم را دارم

سعید رمضانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه احمد سعادتمند برای وی حکم سرپرستی معاونت ورزشی زده است اظهار داشت: این سمت دائمی نیست و آقای سعادتمند در مدتی که به عنوان مدری باشگاه استقلال مشغول به کار شده نسبت به بنده لطف دارند و طی صحبتی که با من انجام داد گفت از آنجا که خود آقای مجیدی مسبب حضور شما در تیم استقلال است و با توجه به رابطه حسنه و تنگاتنگ شما با اعضای کادر فنی و بازیکنان ،در نظر داریم شما به صورت همزمان به عنوان سرپرست و معاونت ورزشی فعالیت کنید.

وی افزود: به این ترتیب کارها بهتر و سریعتر انجام می‌شود اما من نمی‌توانم در حق یک باشگاه با میلیون‌ها باشگاه به عنوان یک موسسه بزرگ ملی کم لطفی کنم و حق را زیر پا بگذارم.به خود آقای سعادتمند هم گفتم من شغل دیگری دارم که در شرایط کنونی نمی‌توانم آن را کنار بگذارم و بعد از دوره بازیگری هرگز به پول فوتبال برای گذران زندگی اتکا نکرده‌ام. من هم تعهدات شغلی خودم را دارم و نسبت به ده ها نفر تعهد کاری دارم و سمت معاونت ورزشی باشگاه استقلال با این حجم کار و مشکلات انباشته شده، به روزی 10 ساعت وقت احتیاج دارد که من چنین تایمی برای خدمت به باشگاه استقلال ندارم.

رمضانی ادامه داد: شاید برایتان جالب باشد بدانید من حتی با باشگاه استقلال قرارداد سفید امضا کردم که به حرمت این باشگاه بزرگ و خانواده ناصرخان حجازی و شخص مجیدی بود که نسبت به من لطف داشت و من به خاطر آنها سمت سرپرستی تیم استقلال را پذیرفتم.خود آقای سعادتمند به دنبال افرادی شایسته برای سپردن مسئولیت‌های مختلف باشگاه به آنها است و معاونت ورزشی نیز معرفی خواهد شد. بنده برای رتق و فتق امروز چه در گذشته و چه در این مقطع بیشتر از شرح وظایف یک سرپرست فعالیت کرده‌ام و خواهم کرد و این باعث افتخارم است. امیدوارم استقلال با تامین بودجه لازم از شرایط کنونی خارج شود.

سرپرست تیم استقلال خاطرنشان کرد: من بابت این اتفاق از سعادتمند تشکر می‌کنم و مطمئن باشید هر چه در توانم داشته باشم برای موفقیت استقلال انجام خواهم داد.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول