اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بازدید استاندار همدان از پروژه‌های تویسرکان

استاندار همدان روند عملیات اجرای پروژه‌های مختلف در شهرستان تویسرکان را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

بازدید استاندار همدان از پروژه‌های تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، استاندار همدان بعد از ظهر امروز با همراهی نماینده مردم تویسرکان در مجلس، فرماندار و تنی چند از مسوولان استانی و شهرستانی از برخی پروژه‌های عمرانی تویسرکان بازدید کرد.

روند اجرای پروژه‌های محور جوکار به تویسرکان، قطعه سوم چهارخطه کنگاور به تویسرکان، زنجیره نهال پیوندی گردو، انجام طرح سرشاخه‌کاری در باغ آقای خانمیرزایی گردو کار نمونه و بیمارستان در حال احداث ۱۵۴ تختخوابی «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» امروز مورد بازید سعید شاهرخی، استاندار همدان قرار گرفت.

استاندار همدان در پروژه نخست بر سرعت اجرایی شدن ۱.۵ کیلومتر باقیمانده پروژه جوکار به تویسرکان ظرف یک هفته آینده تاکید کرد و خطاب به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: نگران تامین اعتبار نباشید، تامین می‌کنیم. در این زمان، پناهنده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هم پاسخ داد در صورت مساعد بودن شرایط جوی «خشک بودن زمین» انجام می‌شود.

وی در بازدید از پروژه چهارخطه تویسرکان به کنگاور هم برای پیمانکار به منظور اتمام کار اجرایی قطعه سوم زمان یک ماه یعنی تا عید فطر را مشخص کرد. البته مفتح، نماینده مردم تویسرکان در مجلس از پیمانکار طرح طولانی شدن اجرای آن گلایه کرد.

سعید شاهرخی در بدو ورود برای بازدید از باغ مادری زنجیره تولید نهال گواهی شده گردوی پیوندی، از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای تسریع در عملیات اجرایی چهارخطه تویسرکان به کنگاور خبر داد.

وی سپس در باغ آقای خانمیرزایی گردوکار نمونه حاضر شد و پس از شنیدن توضیحات مسولان مربوطه، خود نیز یک پیوند از ارقام باغ مادری به تنه گردوی جوان پیوند زد. نکته مهم در این بازدید تاکید بر این بود که عرضه پیوندک‌ها باید با اولویت تویسرکان باشد.

استاندار همدان در مسیر برگشت از بخش قلقل‌رود به طرف بیمارستان ۱۵ تختخوابی استاندار همدان ضمن تاکید بر وصل و گازکشی برای پاسگاه دومنظوره محور تویسرکان به کنگاور از تامین اعتبار لازم برای آن خبر داد.

وی در پایان از بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی تویسرکان که به نام «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» مزین شده، بازدید کرد.

 

 انتهای  پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول