اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

احترام نظامی فرمانده ارتش به مدافعان سلامت شهرضا+تصاویر

احترام نظامی فرمانده ارشد گروه 22 توپخانه ارتش شهرضا به کادر درمانی بیمارستان صاحب‌الزمان (عج)، شهرضا محل نگهداری بیماران کرونایی، لحظه‌ای دیدنی و ستودنی را خلق کرد.

احترام نظامی فرمانده ارتش به مدافعان سلامت شهرضا+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، شهرام میناپور، فرمانده گروه ۲۲ توپخانه ارتش در شهرضا عصر امروز به همراه جانشین فرمانده و جمعی از کارکنان ارتش با تقدیم شاخه‌های گل از زحمات و تلاش‌های مدافعان خط مقدم سلامت در بیمارستان صاحب‌الزمان (عج) شهرضا تجلیل و قدردانی کردند، فرمانده ارشد گروه ۲۲ توپخانه ارتش در شهرضا به کادر درمانی بیمارستان صاحب‌الزمان (عج) شهرضا به پاس قدردانی از تلاش آن‌ها در مبارزه با کرونا احترام نظامی گذاشت.

میناپور در این دیدار با بیان این‌که مدافعان سلامت در خط مقدم مقابله ویروس کرونا هستند که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، اظهار داشت: کادر درمانی برای حفظ سلامتی اقشار مختلف مردم به معنای واقعی کلمه ایثار می‌کنند و از جان خود می‌گذرند.

فرمانده گروه ۲۲ توپخانه ارتش در شهرضا گفت: در راستای اجرای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، ظرفیت‌های بهداشتی گروه 22 توپخانه ارتش برای مبارزه با کرونا با حداکثر توان در خدمت شهروندان بوده و این روند تا پایان ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس از کشور ادامه خواهد داشت.

فرهاد مهری، رئیس بیمارستان‌های شهرضا با قدردانی از گروه ۲۲ توپخانه ارتش در شهرضا گفت: حضور گروه ۲۲ توپخانه ارتش در جمع کادر پزشکی و درمانی بیمارستان صاحب‌الزمان(عج) سبب دلگرمی مدافعان خط مقدم سلامت است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود تمام مشکلات و سختی‌ها، تمام تمهیدات لازم برای مقابله با این ویروس و ارائه خدمات درمانی به مردم اندیشیده شده و در حال حاضر با توان حداکثری آماده ارائه خدمات درمانی مناسب هستیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول