اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

هزینه 222میلیارد ریالی شرکت شهرک‌های صنعتی استان در شهرک‌سازی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال ۹۸ بالغ بر ۲۲۲ میلیارد ریال از منابع مالی داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان در بخشِ شهرک‌سازی و برای تأمین زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هزینه شد.

هزینه 222میلیارد ریالی  شرکت شهرک‌های صنعتی استان در شهرک‌سازی

حمیدرضا فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بیان اینکه در سال ۹۸ بالغ بر ۲۲۲ میلیارد ریال از منابع مالی داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری در بخش شهرک‌سازی برای تأمین زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه شد، گفت: بودجه‌ اصلاحی مصوّب سال ۹۸ این شرکت در بخش شهرک‌سازی برابر ۲۰۱  میلیارد ریال پیش‌بینی شده بود که با توجّه به عملکرد، خوشبختانه ۲۱ میلیارد ریال فراتر از برنامه‌‌ مصوّب هزینه شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری افزود: بر اساس گزارش آماری در حوزه‌ شهرک‌سازی، عملکرد سال ۹۸ این شرکت از افزایش ۲۰۴ درصدی نسبت به سال ۹۷ حکایت دارد.

پیش‌بینی هزینه 350 میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی در سال99

وی با تشریح برنامه‌های شهرک‌سازی این شرکت در سال ۹۹ ، اظهار داشت: بر اساس تعریف پروژه‌های جدید در سال جاری بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال از منابعِ داخلی این شرکت برای اجرای زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی چهارمحال و بختیاری هزینه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: از بدو تأسیس شرکت شهرک‌های صنعتی در استان در سال ۱۳۷۰، اعتباری نزدیک به ۷ هزار میلیارد ریال برای شهرک‌سازی در این استان هزینه شد که از این میزان، مبلغ ۶ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال آن برگرفته از منابعِ مالیِ داخلی بوده است.

فلاح در پایان اضافه کرد: ۲۹ شهرک و ناحیه‌ صنعتی مصوّب در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که در ۲۱ مورد از آن‌ها، شرایط برای واگذاری زمین به متقاضیانِ سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولیدی، خدماتی و صنفی فراهم است.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول