اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

سفارت ایران در تفلیس: لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی ایرانیان متقاضی بازگشت به کشور

سفارت ایران در تفلیس در اطلاعیه‌ای بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، هزینه‌های قرنطینه احتمالی و آزمایش‌های تشخیصی از سوی ایرانیان متقاضی بازگشت به کشور تاکید کرد.

سفارت ایران در تفلیس: لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی ایرانیان متقاضی بازگشت به کشور

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس امروز (دوشنبه) با صدور اطلاعیه‌ای خطاب به هموطنان ایرانی مقیم گرجستان اعلام کرد: به اطلاع هموطنان عزیز مقیم گرجستان می‌رساند، بنا به دستورالعمل ارسالی برای متقاضیان بازگشت به کشور، افرادی که قصد بازگشت به کشور را دارند باید ضمن تکمیل فرم مربوطه، کلیه پروتکل‌های بهداشتی مقرر از سوی مقامات کشور محل اقامت و نیز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران در کشور و فرودگاه مبدأ، در داخل و حین پرواز و پس از فرود به فرودگاه امام خمینی (ره) ایران را رعایت کنند.

در این اطلاعیه آمده است که همه هزینه‌های مربوط به قرنطینه احتمالی و آزمایش‌های تشخیصی در مبادی خروجی و ورودی کشور برعهده فرد متقاضی است.

به گزارش فارس، در پی شیوع کرونا و با پیگیری‌های انجام شده از سوی سفارت ایران در تفلیس و وزارت امور خارجه ایران، تاکنون ۶ پرواز از گرجستان به تهران اقدام به انتقال هموطنان ایرانی به داخل کشور کرده است.

در روز چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه نیز یک پرواز فوق العاده اقدام به انتقال ۱۰۱ زندانی ایرانی به داخل کشور برای سپری کردن ادامه دوران محکومیتشان کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول