اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

انجام تحقیق و تفحص از همه سازمان‌های شهرداری زنجان

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه تحقیق و تفحص وظیفه شورا است، گفت: نه تنها از سازمان فرهنگی بلکه از همه سازمان‌ها تحقیق و تفحص انجام خواهد شد.

انجام تحقیق و تفحص از همه سازمان‌های شهرداری زنجان

احمد نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه تحقیق و تفحص وظیفه شوراست و هر لحظه می‌تواند آن را انجام دهد، اظهار کرد: تصمیم داریم که از همه سازمان‌ها تحقیق و تفحص به عمل آید.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه اتفاقات رخ داده و فراز و نشیب‌های موجود موجب به تعویق افتادن این امر شد، اضافه کرد: با برطرف شدن این فراز و نشیب‌ها تحقیق و تفحص انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تحقیق و تفحص به معنای وجود مشکل و یا مسئله در یک سازمان نیست، گفت: تحقیق و تفحص یعنی اینکه شورا بودجه‌ای در اختیار سازمان قرار داده است و می‌خواهد بداند، آیا در همان محل هزینه شده است؟

نصیری در ارتباط با حساسیت ایجاد شده در زمینه سازمان فرهنگی گفت: البته نه تنها از سازمان فرهنگی بلکه از همه سازمان‌ها تحقیق و تفحص انجام خواهد شد، البته در آن زمان یک حساسیتی ایجاد شد اما به عقیده بنده باید یک تحقیق و تفحصی انجام شود که باید بینیم برنامه‌های این سازمان با پولی که گرفته شده مطابقت دارد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه هنوز زمان تحقیق و تفحص مشخص نشده است، تصریح کرد: پس از تشکیل کمیسیون‌ها و برطرف شدن فراز و نشیب‌ه، این کار انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخورد با هر تخلف قانون خاص خود را دارد، گفت: در ازای هر تخلف باید مطابق قوانین خود آن برخورد شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول