اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تفریح و نشاط  /  بازی

برگزیدگان پویش عکس «بازی در خانه» معرفی شدند

برگزیدگان پویش عکس «بازی در خانه» از سوی مرکز سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

برگزیدگان پویش عکس «بازی در خانه» معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس، بیش از ۴۰۰ عکس و نزدیک به ۱۰۰ نماهنگ کوتاه از خنده‌ها و شادی‌های شرکت‌کنندگان در این پویش دریافت شد.

گروه داوری این پویش پس از بررسی عکس‌ها و فیلم‌های متنوع و زیبا، سه عکس و سه فیلم را به عنوان برگزیدگان پایانی انتخاب کردند.

بر اساس این خبر، بازی کردن در خانه و میزان خلاقیت در ساخت نماهنگ یا تصویر از مهم‌ترین اولویت‌های انتخاب‌ داوران پویش «بازی در خانه» بود.

چندین تصویر و نماهنگ در بین آثار بود که با وجود نبودن در انتخاب داوران، به خاطر زیبا بودن و انتخاب مردمی شایسته تقدیر قرار خواهد گرفت.

بر همین اساس، حساب‌های بخش مسابقه «عکس» به ترتیب @kalati.r، @moreboardgames و @hsnlylyrda۶۴۶ و بخش «نماهنگ» نیز به ترتیب @rezatakalli، @zahraa.azimii و @sadat.6691 به عنوان برگزیدگان پایانی این پویش انتخاب شدند.

جوایز برگزیدگان این پویش از مسیر ارتباطی رسمی انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران به نشانی @irantoyassociation  ارسال می‌شود.

یادآوری می‌شود علاقه‌مندان می‌توانستند با ارسال عکس‌های خود با هشتگ #بازی_ در_ خانه، #در_خانه_می‌مانیم، #در_خانه_بمانیم_بازی_کنیم، #کرونا و #کرونا_را_شکست_می‌دهیم، در این پویش شرکت کنند.

پویش «بازی در خانه» با مشارکت انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران و برندهای باهمزی، مهارت‌افزا، جی‌جی ‌وی‌جی، نوباوه، هوپا، جامپی و زینگو و با حمایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول