اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جزئیاتی از ناپدید شدن سربازان آمریکایی در سوریه

با وجود تکذیب ناپدید شدن دو سرباز آمریکایی توسط سخنگوی ائتلاف آمریکا، مشخص شده که این دو فرد، ناپدید شده‌اند و عضو نیروی دریایی آمریکا هستند.

جزئیاتی از ناپدید شدن سربازان  آمریکایی در سوریه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) دوشنبه (روز گذشته) خبر داد که دو نفر از سربازان تروریست آمریکایی در این کشور ناپدید شدند.

سانا خبر داد که این دو سرباز آمریکایی، پس از اینکه خودروی آنان مورد حمله قرار گرفت، ناپدید شدند. این عناصر در حال حرکت از میدان نفتی «العمر» به سمت میدان «التنک» در شرق دیرالزور بودند که هدف حمله افراد ناشناس قرار گرفتند.

منابع میدانی به روزنامه الاخبار گفتند که حمله به خودروی نظامیان آمریکایی با رگبار و خمپاره صورت گرفته که منجر شد تقریبا به صورت کامل در آتش بسوزد.

به گفته این منابع، در خلال جست‌وجوی گروه‌های امدادی که وارد این محل شدند، هیچ اثری از جنازه یا اثری از سربازانی نبود که در داخل خودرو حضور داشتند.

منابع مذکور تأکید کردند که این دو سرباز آمریکایی،گروهبان «براندون» و سرباز «میخائیل» نام داشتند که هر دو نفر از نیروی دریایی آمریکا هستند.

به گزارش الاخبار، از زمان وقوع حادثه، جنگنده‌ها و هواپیماهای شناسایی متعلق به ائتلاف بین‌المللی موسوم به ضد داعش به رهبری آمریکا در آسمان این منطقه مشغول پروازهای فشرده هستند.

بنا بر این گزارش، سربازان آمریکایی معمولا بین العمر و التنک، با فراغ بال حرکت می‌کنند، زیرا منطقه تحت نظارت شدید ائتلاف آمریکا قرار دارد. منطقه مذکور، بیابانی است و تقریبا در آن، سکنه‌ای حضور ندارد.

 «مایلز کاگینز» سخنگوی ائتلاف آمریکا در صفحه توئیتر خود، اخبار مربوط به ناپدید شدن این دو سرباز را تکذیب و ادعا کرد که سانا اخبار جعلی منتشر می‌کند.

این در حالی است که واشنگتن پیشتر، حادثه حمله به یک کاروان آمریکایی در شهرک «الصور» را که 20 روز پیش در شمال دیرالزور رخ داد، پنهان کرده بود.

در جریان حمله مذکور، یک افسر مسئول هلی‌برن در میدان العمر کشته شد، ولی ائتلاف آمریکا یا وزارت دفاع این کشور، هیچ بیانیه‌ای درباره این حادثه منتشر نکردند. در واقع آمریکا در قبال کشته یا ناپدید شدن عناصر خود، سیاست، مخفی‌کاری را در پیش می‌گیرد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول