اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

حضور دادستان مرکز هرمزگان در «زندان» بندرعباس/ موافقت با مرخصی پایان حبس ۱۹ نفر از مددجویان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان ضمن حضور در زندان مرکزی بندرعباس با مرخصی پایان حبس ۱۹ نفر از مددجویان موافقت کرد.

حضور دادستان مرکز هرمزگان در «زندان» بندرعباس/ موافقت با مرخصی پایان حبس ۱۹ نفر از مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دادستان مرکز استان هرمزگان با حضور در زندان بندرعباس ضمن دیدار با جمعی از مددجویان مسائل قضایی آنها را بررسی و دستورات لازم جهت بهره مندی این مددجویان از تأسیسات قانونی و قضایی را صادر کرد .

مجتبی قهرمانی در جریان این بازدید اظهار داشت: در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان مرکزی بندرعباس اقدامات بسیار خوبی از سوی محاکم قضایی در حال انجام است .

وی با اشاره به سیاست قوه قضائیه در بهره مندی حداکثری مددجویان از تاسیسات قانونی گفت: شاهد تلاش جدی و تعامل مثبت مراجع قضایی و مجموعه زندان بندرعباس در تحقق این امر هستیم.

دادستان بندرعباس تصریح کرد: رفع مشکلات قضایی مددجویان نسوان در اولویت محاکم قضایی استان است و با نگاه رأفت اسلامی درخواست و پرونده های آنان بررسی می شود.

قهرمانی همچنین ضمن هماهنگی با محاکم قضایی، دستوراتی راهگشا به منظور تخفیف و تبدیل قرارهای تأمین ۱۰ نفر از مددجویان زن را صادر کرد.

وی در ادامه با مرخصی پایان حبس ۱۹ نفر از مددجویان زندان بندرعباس موافقت و زمینه بازگشت آنها به خانواده و جامعه را فراهم کرد.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول