اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

در خانه بمانید و با دوستان‌تان از راه دور بازی کنید!

در شرایط حساس امروز که ماندن در خانه از اهمیت بالایی برخوردار است، باید به‌فکر راهکارهایی باشیم تا سلامت روانمان را نیز حفظ کنیم. بعضی‌ها کتاب می‌خوانند، فیلم و سریال می‌بینند و بعضی دیگر بازی می‌کنند! بهترین بازی‌ها در این شرایط، آن‌هایی هستند که بتوانیم به‌صورت آنلاین و از راه دور با دوستانمان انجام دهیم.

در خانه بمانید و با دوستان‌تان از راه دور بازی کنید!

آن‌چه در این میان کم‌تر بدان پرداخته می‌شود، بازی های آیفون است. درباره بازی‌های اندروید و کنسول‌ها زیاد صحبت می‌شود، بنابراین ما تصمیم گرفته‌ایم این‌بار درباره بهترین بازی‌های چندنفره iOS برایتان بنویسیم. (نکته: اگر کاربر آیفون هم نیستید این یادداشت را دنبال کنید! ما بازی‌های مشترک را نیز معرفی خواهیم کرد.)

در این فهرست هم بازی رایگان معرفی خواهیم کرد، هم بازی‌های پولی. با این حال، نقطه‌مشترک این بازی‌ها این است که همه‌شان را می‌شود به‌صورت آنلاین و چندنفره انجام داد. پس اگر شما هم علاقه‌مند به بازی با گوشی آیفون‌تان هستید، تا انتها همراه ما بمانید و از انتخاب‌هایتان لذت ببرید.

معرفی بهترین بازی‌های چندنفره برای آیفون

ما تمام تلاش‌مان را به‌کار بسته‌ایم تا فهرستی جامع از بهترین بازی های چند نفره آماده کنیم. با این حال ممکن است که برخی از بازی‌های پرطرفدار و محبوب از چشمان ما دور مانده باشند. در این شرایط، از شما می‌خواهیم که به ما کمک کرده و بازی‌های محبوب‌تان را بنویسید تا دیگر دوستان نیز بتوانند راحت‌تر انتخاب و بازی کنند.

بازی Bowmasters

بازی Bowmasters از آغاز چندنفره نیست. شما ابتدا باید 10 بار بر هوش مصنوعی خود بازی پیروز شوید تا امکان بازی چندنفره آزاد شود. این بازی رایگان، هم به‌صورت آنلاین و هم به‌صورت لوکال قابل اجرای چندنفره است و شما می‌توانید در هر دو صورت از بازی با دوستانتان لذت ببرید.

این بازی در سال 2017 یکی از برترین عناوین اپ استور آیفون انتخاب شده بود و امتیاز بالایی نیز کسب کرده است. این بازی علاوه بر iOS، برای کاربران اندروید و ویندوز نیز قابل دسترسی و اجراست.

بازی Super Stickman Golf 3

اگر علاقه‌مند به ورزش گلف هستید بازی Super Stickman Golf 3 مخصوص شماست. این بازی را می‌توان به‌صورت تک‌نفره هم انجام داد، اما پیشنهاد ما حالت چندنفره است. گیم‌پلی این بازی به‌شدت ساده است و شما خیلی راحت خواهید توانست با شیوه بازی کنار بیایید. این بازی چندین مرحله و مود مختلف دارد که می‌توانید با توجه به علاقه‌مندی خودتان آن‌ها را انتخاب و بازی کنید.

این بازی کاملا رایگان است؛ اما می‌توانید از امکانات پیشنهادی پرداخت درون‌برنامه‌ای آن نیز استفاده کنید. کاربران اندروید هم می‌توانند نسخه مخصوص گوشی‌های خود را دانلود و اجرا کنند.

بازی Dots and Boxes

یک بازی خاطره‌انگیز برای اکثر ایرانی‌ها! بازی Dots and Boxes همانی است که نقطه‌ها را به‌هم وصل می‌کنیم تا یک مربع به‌دست بیاوریم. هرکسی که در انتها مربع‌های بیش‌تری داشته باشد، برنده بازی است. حالا این بازی روی آیفون هم هست تا بتوانید این بازی نوستالژیک را به‌صورت آنلاین با دوستانتان تجربه کنید. حتی می‌توانید وارد رقابت با بازیکنانی از سرتاسر جهان شوید.

با توجه به سطح مهارت‌تان، می‌توانید یکی از 3 سطح این بازی را انتخاب و از مراحل آن لذت ببرید. این بازی امکان ایجاد تغییر در بعضی از ویژگی‌های ظاهری را هم مهیا کرده تا بیش از پیش از قالب بازی‌تان لذت ببرید.

بازی Arena of Valor

اگر دوستدار بازی‌های چندنفره جنگی هستید، پیشنهاد ما بازی Arena of Valor است. این بازی رایگان با بیش از 40 شخصیت ابرقهرمان و مراحل و مودهای مختلف آماده است تا شما را وارد یک نبرد هیجان‌انگیز بکند. هرکدام از مراحل این بازی حدود 10 دقیقه طول می‌کشد؛ پس می‌توانید به‌راحتی مابین کارهایتان یکی دو مرحله را انجام بدهید. موسیقی این بازی جذاب را هانس زیمر شهیر ساخته؛ و بازی در پلتفرم‌های iOS، اندروید و نینتندو سوئیچ عرضه شده است.

بازی Order & Chaos Online

Order & Chaos Online یک بازی فانتزی است که شما را به درون یک ماجراجویی هیجان‌انگیز در کنار موجودات جادویی در یک جنگل مخوف می‌کشاند. در بازی Order & Chaos Online شما با دوستان‌تان وارد مراوده شده و با دشمنان‌تان خواهید جنگید. ابتدا باید یکی از 5 گروه موجود را انتخاب کرده، سپس تلاش کنید تا مهارت‌ها و تجهیزات خود را گسترش دهید.

این بازی آنلاین رایگان شاید در ابتدا آسان به‌نظر بیاید؛ اما هرچه پیش‌تر بروید، هیجان و استرس آن افزایش می‌یابد. بازی Order & Chaos Online علاوه‌بر آی‌اواس، در پلتفرم‌های اندروید، ویندوز، ویندوزفون و مکینتاش نیز عرضه شده است.

بازی Call of Duty Mobile

Call of Duty Mobile یک بازی شوتر اول شخص است که به‌تازگی عرضه شده است. بازی Call of Duty Mobile طوری طراحی شده است که بتواند با کیفیت بازی‌های کنسولی رقابت کند. برای تجربه این کیفیت، تنها کافی‌ست این بازی را دانلود و نصب کنید. دانلود این بازی برای کاربران آیفون رایگان است.

اشاره به این نکته هم خالی از لطف نیست که این بازی در سال 2019 جوایز متعددی را کسب کرده و یکی از بهترین بازی‌های موبایلی سال بوده است. کاربران اندروید هم می‌توانند از نسخه گوگل پلی این بازی استفاده کنند.

چند بازی آنلاین چندنفره دیگر

با توجه به این‌که بازی‌های خوب بسیارند و نمی‌شود همه را به‌تفصیل معرفی کرد؛ در ادامه تیتروار به چند بازی آنلاین چندنفره دیگر از فهرست بهترین بازی‌های آیفون اشاره می‌کنیم.

• Modern Combat 5

• Fortnite

• PUBG Mobile

• Brutal Age: Horde Invasion

• Black Desert Mobile

• Clash Royale

• War Machines

• Asphalt 9 Legends

• Riptide GP: Renegade

• Real Racing 3

• FIFA Football

• NBA JAM

پیشنهاد شما کدام بازی چندنفره آیفون است؟

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول