اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کاهش 28 درصدی حوادث آب در سالی که گذشت

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: تعداد حوادث و اتفاقات آب استان در سال 98 نسبت به سال پیش از آن 28 درصد کاهش داشته است.

کاهش 28 درصدی حوادث آب در سالی که گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: تعداد کل حوادث و اتفاقات آب استان در سال 98 بیش از 2 هزار و 700 فقره نسبت به سال 97 کاهش یافته است که ناشی از مدیریت فشار و اصلاح شبکه آب شهرهای استان است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: تعداد کل حوادث آب در استان زنجان در سال 98 را بیش از 9 هزار فقره اعلام کرد.

وی تعداد کل حوادث فاضلاب در شهرهای دارای شبکه جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب را نیز 355 مورد اعلام کرد.

جزء قاسمی با تشریح تعداد حوادث 12 ماهه در شهرهای استان زنجان گفت: بیشترین تعداد حوادث آب به ترتیب در ماه‌های تیر، مرداد و شهریور سال 98 رخ داده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: تعداد حوادث انشعابات بیش از 7 هزار فقره، حوادث شبکه توزیع بیش از یک هزار فقره و حوادث خط انتقال نیز 36 فقره بوده است.

وی با اشاره به 512 فقره خسارت وارده از سوی سایر ارگان‌ها به تاسیسات و شبکه توزیع آب شهرهای استان زنجان گفت: نهادهای خدمات رسان، پیمانکاران شرکت آبفا و سایر ارگان‌ها به ترتیب بیشترین تعداد این خسارات را وارد کرده‌اند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول