اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

برخورد سلیقه ای مسوولان اجرایی با قانون تسهیل ازدواج/ قوه قضائیه باید با خاطیان قانون تسهیل ازدواج برخورد کند

نماینده مردم تبریزدر مجلس گفت: قوه قضائیه باید با کسانی که در زمینه اجرای قانون تسهیل ازدواج تخلف کرده‌اند، برخورد کند.

برخورد سلیقه ای مسوولان اجرایی با قانون تسهیل ازدواج/ قوه قضائیه باید با خاطیان قانون تسهیل ازدواج برخورد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمداسماعیل سعیدی، با بیان اینکه دولت ملزم به اجرای قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی است، اظهار داشت: متاسفانه دولت‌ها برخی از قوانین مصوب مجلس را مورد توجه قرار نمی‌دهند و این اقدام آنان برخلاف قانون است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: برای مثال قانون تسهیل ازدواج در دهه ۸۰ به تصویب رسید اما هنوز بخش عمده‌ای از آن اجرا نشده است.

وی ادامه داد: قانون تسهیل ازدواج قانون بسیار خوب و کاملی است و در صورتی که اجرا شود، می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات جوانان را حل و فصل کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت فعلی و دولت قبل این قانون را اجرا نکردند، تصریح کرد: البته یکی از اقدامات قابل توجه ما در کمیسیون فرهنگی آن بود که به‌علت عدم اجرای قانون تسهیل ازدواج، از دولت به قوه قضائیه شکایت کردیم.

سعیدی بیان داشت: مجلس باید، گزارش تخلفات را به قوه قضائیه جهت برخورد با خاطیان ارائه کند که ما این اقدام را درباره قانون تسهیل ازدواج انجام دادیم اما گویا هنوز فرصت بررسی در قوه قضائیه پیدا نکرده است که درخواست ما این است که هر چه سریع‌تر با کسانی که مانع اجرای این قانون هستند، برخورد شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جای تاسف دارد که مسوولان اجرایی با قانون تسهیل ازدواج جوانان سلیقه‌ای برخورد می‌کنند، یادآور شد: دولت در اجرای این طرح کم‌کاری کرده است و حرف ما این است، روا نیست که در این شرایط اقتصادی جوانان سال‌ها در صف وام ازدواج معطل بمانند و نتوانند تشکیل خانواده دهند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول