اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

نگرانی تولیدکنندگان مرغ را برطرف می‌کنیم/ تولید 14 میلیون تن گندم در کشور

وزیر جهاد کشاورزی گفت: ذخایر موجودی دانه‌های ذرت به حدی است که می‌تواند تمامی نیاز کشور را در این زمینه تأمین کند، از این هفته با سرعت زیاد و به صورت مویرگی خوراک مورد نیاز را به مرغداری‌ها خواهیم فرستاد.

نگرانی تولیدکنندگان مرغ را برطرف می‌کنیم/ تولید 14 میلیون تن گندم در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر امام خمینی(ره)، کاظم خاوازی وزیر جهادکشاورزی بعد از ظهر امروز در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، ضمن تقدیر و تشکر از کشاورزان و تمامی زحمتکشان در حوزه کشاورزی کشور اظهار کرد: ما مرهون تلاش‌های کلیه کشاورزان و تولیدکنندگان و بهره‌برداران عزیز هستیم.

وی افزود: به خاطر دغدغه‌هایی که تولید کنندگان مرغ در زمینه خوراک ماکیان داشتند، این سفر انجام شد. خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های خوبی که از قبل صورت گرفته، امروز شاهد آزادسازی و توزیع مقادیر بسیار زیادی دانه‌های ذرت هستیم.

خاوازی بیان کرد: ذخایر موجودی دانه‌های ذرت درصد بسیار زیادی است به حدی که می‌تواند تمامی نیاز کشور را در این زمینه تأمین کند و از این هفته با سرعت زیاد و به صورت مویرگی خوراک مورد نیاز را به مرغداری‌ها خواهیم فرستاد. ضمن اینکه ذخایر استراتژیک ما در زمینه دانه‌های ذرت به حد کافی است و از آن طریق هم به صورت مویرگی در داخل استان‌ها در حال تزریق دانه‌های ذرت هستیم و این نگرانی را از تولیدکنندگان عزیز برطرف می‌کنیم.

پیش بینی تولید 14 میلیون تن گندم/ به پایداری در تولید گندم دست یافته‌ایم

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه علت حضورم بررسی و رفع مشکلات موجود است، اظهار کرد: امروز که بنده حضور پیدا کردم عمدتا به خاطر این بود که اگر اشکالاتی در کار باشد، آن اشکالات را رفع کنیم و دوستان را تشویق نماییم با سرعت بالاتری دانه‌های ذرت را به تولید کنندگان مرغ تخم‌گذار و گوشتی برسانند.

وی افزود: پیش بینی می‌‎کنیم 14 میلیون تن گندم تولید کنیم و رشد بسیار خوبی در زمینه تولید گندم در استان خوزستان داریم، تقریبا می‌شود گفت به پایداری تولید گندم در کشور دست پیدا کرده‌ایم.

خاوازی بیان کرد: سعی می‌کنیم از تمام صنعت طیور کشور حمایت لازم را داشته باشیم، از صنعت گل و گیاه که در جریان کرونا دچار صدمه شدند حمایت کامل بکنیم و به شدت در حال خریدار مرغ روزانه به میزان هزار تن از تولید کنندگان هستیم.

انتهای پیام/72067/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول