اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

افزایش 100 درصدی آزمون های کیفی بر روی آب قم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از افزایش 100 درصدی آزمون های کیفی در شبکه، مخازن و خطوط انتقال آب قم به منظور اطمینان از سلامت آب خبر داد.

افزایش 100 درصدی آزمون های کیفی بر روی آب قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، علی جان صادق پور در جلسه بررسی تأثیرات کروناویروس بر نحوه فعالیت‌ها و ارائه خدمات شرکت آب و فاضلاب استان قم که به صورت ویدئوکنفرانس و با حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد به ارائه گزارشی از تأثیرات شیوع بیماری کرونا بر مباحث نیروی انسانی، اقتصاد و پایداری خدمات در شرکت آب و فاضلاب استان قم پرداخت.

وی افزایش حداقل کلر آزاد باقی‌مانده در شبکه آبرسانی، افزایش 100 درصدی تعداد آزمون‌های کیفی در شبکه مخازن و خطوط انتقال، نظافت و گندزدایی 275 آبسار فعال در شهر، توسعه زیرساخت‌های خدمات غیرحضوری، پرداخت مبلغ 5 میلیون ریال به تمام کارگران نوبت‌کار، افزایش شستشوی شبکه آبرسانی به طول 130 کیلومتر و... را از جمله اقدامات انجام شده در حوزه پایداری خدمات آب و فاضلاب از ابتدای شیوع کرونا تاکنون پرداخت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم مدیریت فشار شبکه، تهیه بسته‌های آموزشی مدیریت بهینه مصرف برای مشترکین خانگی، اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌ها و انجام تبلیغات محیطی را از جمله فعالیت‌های راهبردی برای مدیریت مصرف ذکر کرد.

وی همچنین توسعه ارائه خدمات غیرحضوری از طریق پورتال شرکت و سامانه ارتباطی 122، اطلاع‌رسانی به مشترکین در خصوص دریافت خدمات به صورت الکترونیکی و  غیرحضوری، ایجاد امکان ارائه خدمات کاربران مرکز تماس و پاسخگویی به تلفن‌های مشترکین از منزل، ایجاد شماره کارت مجازی برای سهولت در واریز به حساب‌های شرکت از طریق تمامی درگاه‌های الکترونیکی و برنامه‌ریزی جهت قرائت و ثبت ارقام کنتور مشترکین از طریق خود اظهاری را نیز از جمله اقدامات انجام شده در حوزه پایداری اقتصاد برشمرد.

صادق پور برقراری سریع انشعابات آب و فاضلاب بیمارستان امیرالمؤمنین(ع)، اجرای شبکه فاضلاب بیمارستان فرقانی به میزان 2 کیلومتر، استفاده از ظرفیت محوطه منابع معصومیه برای استقرار خودروهای لجستیک ارتش و سپاه برای ضدعفونی معابر، همکاری با مرکز بهداشت استان برای گندزدایی سطوح شهری، تأمین آب‌ژاول با غلظت مناسب برای گندزدایی سطوح و تحویل به دستگاه‌های اجرایی استان و تأمین دو دستگاه واتر جت برای ضدعفونی شهر با ظرفیت 16 هزار لیتر در هر عملیات را از جمله خدمات ارائه شده توسط شرکت آب و فاضلاب به مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان به منظور مهار ویروس کرونا ذکر کرد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول