اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

از پیگیری‌های آقای دیپلمات تا کمک‌های خانوادگی+ تصاویر

بیمارستان‌های استان سمنان در روزهای کرونایی در کانون توجه خیران نیک‌اندیش قرار دارند و کمک‌ها به مراکز درمانی همچنان ادامه دارد.

از پیگیری‌های آقای دیپلمات تا کمک‌های خانوادگی+ تصاویر

خبرگزاری فارس سمنان- گروه اجتماعی: پس از ورود ویروس کرونا به کشور و ابتلای شمار زیادی از هم‌وطنانمان به این ویروس منحوس، نیاز به اقلام بهداشتی و درمانی به‌شدت افزایش پیدا کرد و از طرفی، توان تولید و عرضه نیز محدود بود.

بیمارستان‌ها در همین بین یکی از مهم‌ترین مراکزی بودند که باید ملزومات بهداشتی و پزشکی موردنیاز آنها تأمین می‌شد و گرچه در روزهای نخست با سختی‌هایی همراه شدند؛ اما برخی سیاست‌های ستاد ملی کرونا در کنار حمایت تمام‌قد خیران و نیکوکاران از سختی مشکلات و کمبودهای اولیه کاست.

بیمارستان‌های استان سمنان در روزهای کرونایی در کانون توجه خیران نیک‌اندیش قرار دارند و کمک‌ها به مراکز درمانی همچنان ادامه دارد.

اهدای محموله کمک‌های اتاق بازرگانی

پنجمین محموله اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان به شبکه بهداشت و درمان تحویل ستاد مبارزه با کرونا در استان شد.

این محموله شامل 504 دست ست محافظ فردی ایزوله و 20 هزار عدد دستکش معاینه است.

کمک‌های خانوادگی به بیمارستان کوثر

18 دستگاه مانیتورینگ، یک دستگاه سانترال مانیتورینگ و 18 عدد پایه مانیتورینگ به ارزش 550 میلیون تومان در اختیار بخش سلامت سمنان قرار گرفت.

این تجهیزات که به همت خانواده حاج حسن غریب و به یاد فرزند مرحومشان، مهسا غریب تهیه شده بود، به بیمارستان کوثر سمنان اهدا شد.

فعالان اقتصادی به میدان آمدند

کمک‌های فعالان اقتصادی با محوریت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان به ستاد مبارزه با کرونا در این استان اهدا شد.

شرکت الگانت، عضو اتاق بازرگانی سمنان در این کمک‌ها، یک هزار ملحفه بیمارستانی را به ستاد مبارزه به کرونا اهدا کرد.

اتاق بازرگانی سمنان با همیاری «کمپین نفس» تاکنون بیش از چهار میلیارد تومان تجهیزات و ملزومات پزشکی به ستاد مبارزه به کرونا اهدا کرده است.

 

ارسال کمک‌های بین‌المللی با پیگیری آقای دیپلمات

دومین محموله کمک‌های بین‌المللی پزشکی تحویل دانشگاه علوم پزشکی سمنان شد.

با رایزنی‌های به عمل آمده از سوی عباس گلرو، منتخب مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و یکی از دیپلمات‌های ایرانی، دومین محموله کمک‌های بین‌المللی پزشکی به سمنان اختصاص یافت.

این کمک‌ها مختص کادر درمانی و بیماران برای مقابله با ویروس کرونا بوده که طی هماهنگی قرارگاه مردمی یحیی ابن موسی الکاظم (ع) وارد سمنان و با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان تحویل این دانشگاه شد.

این محموله شامل دو دستگاه ونتیلاتور، ۱۰ دستگاه اکسیژن‌ساز و همچنین لوازم طبی مصرفی شامل دستگاه تب‌سنج، ماسک تخصصی، دستکش، لباس گان، شیلد صورت و عینک تخصصی ایزوله است.

این بیمه به بیمارستان‌ها کمک می‌کند

سرپرستی بیمه آسیا در استان سمنان، 150 دست لباس ایزوله بیمارستانی به بیمارستان‌های کوثر سمنان و امام حسین (ع) شاهرود ارسال کرد.

مدیر بیمه آسیا در استان سمنان گفت: کمک‌های بیمه آسیا در کشور تاکنون در دو مرحله برای بیمارستان‌ها ارسال شده است.

هادی امیری افزود: در مرحله اول، بیمه آسیا سه هزار دست لباس ایزوله را برای استان‌های پرخطر گیلان، قم و تهران ارسال کرد.

امیری گفت: در مرحله دوم نیز هفت هزار لباس ایزوله بیمارستانی به 27 استان کشور برای تحویل به مراکز درمانی ارسال شد.

وی بیان کرد: سهم استان سمنان از این محموله، 150 دست لباس بود که با همت بیمه آسیا استان، به بیمارستان‌های کوثر سمنان و امام حسین (ع) شاهرود تحویل شد.

انتهای پیام/74002/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول