اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

سیر صعودی مبتلایان کرونا در خراسان‌جنوبی/ ۴۸۸ بیمار بهبود یافتند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از شناسایی ۱۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: با شناسایی این تعداد، مجموع مبتلایان کرونا در استان به ۵۴۴ نفر رسید.

سیر صعودی مبتلایان کرونا در خراسان‌جنوبی/ ۴۸۸ بیمار بهبود یافتند

کامبیز مهدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۷ آزمایش مشکوک به کرونا در استان خراسان‌جنوبی انجام شد که از این تعداد ۱۵ مورد مثبت و مابقی منفی بوده است.

وی بیان داشت: از مجموع ۱۵ مورد جدید مبتلا به کرونا در استان، تعداد ۱۳ نفر از بیرجند و شهرستان‌های طبس و سـرایان هر کدام یک نفر هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مطرح کرد: از روز اول تاکنون دو هزار و ۷۱۳ آزمایش مشکوک به کرونا در استان انجام شد که از این تعداد دو هزار و ۱۶۹ نفر تست‌شان منفی و ۵۴۴ نفر جواب تست‌شان مثبت شد.

مهدی‌زاده با اشاره به آمار مبتلایان کرونا به تفکیک شهرستان‌ها، مطرح کرد: طبس ۱۴۵ مورد، بیرجند ۱۸۷ مورد، قاین ۶۳ مورد، زیرکوه ۳۸ مورد، فردوس ۲۵ مورد، سرایان ۳۵ مورد، بشرویه ۱۹ مورد، درمیان ۱۷ مورد، سربیشه هفت مورد، نهبندان چهار مورد و خوسف نیز چهار مورد ابتلا به کرونا داشته است.

وی در خصوص آخرین وضعیت بیماران مبتلا به کرونا در استان، عنوان کرد: از مجموع بیماران ۴۸۸ بیمار از بیمارستان‌ها ترخیص شدند و ۱۴ نفر در بیمارستان‌ها بستری‌اند که حال عمومی دو نفر از این بیماران وخیم است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته فوت جدید در استان نداشتیم و تعداد فوت‌شدگان ناشی از ویروس کرونا در خراسان‌جنوبی همان ۴۲ نفر هستند.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول