اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مطالبات کارگران نیازمند پیگیری جدی مسؤولان است

نماینده منتخب مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مطالبات و خواسته‌های قشر کارگر باید در دستور کار جدی مسؤولان قرار بگیرد، گفت: برای جهش در عرصه تولید و ایجاد اشتغال پایدار نیازمند حمایت از جامعه کارگری و کارفرمایان هستیم.

مطالبات کارگران نیازمند پیگیری جدی مسؤولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خسروی ظهر امروز در بازدید از پنج واحد تولیدی در شهرک صنعتی بیرجند با اشاره به جایگاه کارگران در دیمن مبین اسلام، اظهار داشت: براساس روایتی پیامبر(ص) دست کارگر را می‌بوسد و این نشان عظمت جایگاه کارگران می باشد.

وی با بیان اینکه سرمایه انسانی یکی از عوامل مهم در تولید است، بیان داشت: کارگران در خط مقدم تولید هستند و به‌عنوان سربازان جنگ اقتصادی با همه توان تلاش می‌کنند و نیازمند حمایت واقعی می‌باشند.

نماینده منتخب مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مطالبات و خواسته‌های قشر کارگر باید در دستور کار جدی مسؤولان قرار بگیرد، تبیین کرد: برای جهش در عرصه تولید و ایجاد اشتغال پایدار نیازمند حمایت از جامعه کارگری و کارفرمایان هستیم.

خسروی با بیان اینکه هدف از بازدید واحدهای تولیدی و گفت‌وگو با تولیدکنندگان، شنیدن مشکلات و راهکارهای آنان برای حل معضلات تولید است، عنوان کرد: راهکارها و خلأهای قانونی باید مشخص شده و موانع هم توسط مجلس و هم دولت بررسی شوند و مشکلات از سر راه واحدهای تولیدی برداشته شود.

وی با اشاره به اهمیت تولید و اشتغال در کشور، افزود: برای رونق بخشیدن به اقتصاد یک کشور، وظیفه دولت و مسؤولان کشور حمایت از تولیدکنندگان و فراهم کردن زمینه‌های تولید و اشتغال برای سرمایه است که این موضوع چندان به چشم نمی‌آید.

نماینده منتخب مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت بازاریابی و فروش محصولات داخلی، گفت: حمایت از تولید داخلی با خرید محصولات بومی و داخلی اقدامی است که مسؤولان استانی و شهروندان می‌توانند برای رونق بخشیدن به اقتصاد داخلی انجام دهند و این حرکت امروزه با عنوان «جهش تولید» مطرح می‌شود.

خسروی اعلام کرد: برای عملیاتی کردن شعار جهش تولید باید با تکیه بر توان سرمایه‌گذاران، جوانان، متخصصان داخلی به سمتی حرکت کنیم که نیازهای وارداتی و به‌خصوص نیاز به واردات کالاهای اساسی را در داخل کشور تولید کنیم.

وی حمایت از تولیدات داخلی کشور و استان را راهی مطمئن برای برون‌رفت از بحران های اقتصادی و حمایت از تولید اشتغال دانست و خواستار قانون‌مند شدن این موضوع شد و ادامه داد: در شرایط کنونی کشور رمز پیشرفت اقتصادی، تولید و اشتغال حمایت از تولید داخل است.

نماینده منتخب مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی سرمایه‌گذاران و  تولیدکنندگان استان را عامل اصلی پیشرفت توسعه و اقتصاد استان دانست و خاطرنشان کرد: امروز جوانان با ایده و افکار بسیار خوبی در استان فعالیت تولیدی می‌کنند که با مشکلات روبرو هستند و باید هرچه سریع‌تر مشکلات آنان در استان و کشور برطرف و این نیاز همت همه مسؤولان استانی و کشوری است.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول