اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

فارس من/ گازرسانی به روستای نجم‌آباد با صدور مجوز از سوی ارتش

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان فارس پیرو ثبت سوژه «عدم گازرسانی به روستای نجم‌آباد در پنج کیلو متری شیراز، حوالی پل گچی» گفت: روستای مذکور دو مرتبه در پیمان اجرای شبکه گازرسانی قرار گرفته، اما در هر دو بار مجوز اجرا توسط پادگان ارتش صادر نشده است.

فارس من/ گازرسانی به روستای نجم‌آباد با صدور مجوز از سوی ارتش

به خبرگزاری فارس از شیراز، پیرو ثبت سوژه «عدم گازرسانی به روستای نجم‌آباد در پنج کیلو متری شیراز، حوالی پل گچی» در سامانه «فارس من» قهرمانی مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان فارس اظهار داشت: برای پیگیری این سوژه که توسط یکی از شهروندان در سامانه فارس من مطرح شده بود، چند بار با مدیرکل شرکت گاز تماس گرفته شد که متأسفانه پاسخ ندادند و طی دو روز پیگیری از سوی روابط عمومی  این‌گونه پاسخ دادند.

  پیگیری‌های انجام‌شده طی دو سه روز اخیر توسط خبرنگار خبرگزاری فارس، قهرمانی گفت: همکاران شرکت گاز این موضوع را پیگیری کردند اما ارتش اعلام کرده است که باید از تهران مجوز بگیرند؛ چراکه خط لوله باید از زمین‌های ارتش عبور کند تا به این روستا برسد که پس از اخذ مجوز از ارتش گازرسانی انجام خواهد شد.

 این در حالی است که روستاهای بعد از روستای نام‌برده همچون سیاخ دارنگون یا کارخانه‌های پگاه و رامک در یک کیلومتری این روستا گازرسانی شده‌اند اما مردم این روستا هنوز با مشکل عدم گازرسانی مواجه‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول