اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پایان ۵ روز آدم‌ربایی با تلاش پلیس شاهرود

فرمانده انتظامی استان سمنان، از پایان پنج روز آدم‌ربایی با تلاش کارآگاهان جنایی پلیس شهرستان شاهرود خبر داد.

پایان ۵ روز آدم‌ربایی با تلاش پلیس شاهرود

سردار عبدالله حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار کرد: کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی شهرستان شاهرود با دریافت گزارشی مبنی بر ربوده شدن زنی ۳۳ ساله و انتقال وی به شاهرود، موضوع را به‌طور ویژه مورد پیگیری‌های پلیسی و اطلاعاتی قرار دادند.

وی بیان کرد: در بررسی‌ها و مراحل بعدی تحقیقات مشخص شد، زنی ۳۳ ساله در پنجم اردیبهشت‌ماه امسال از سمنان ربوده‌ شده است و پس از انتقال به دامغان، هم‌اکنون ردپایی از وی در یکی از شهرک‌های شاهرود به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام هماهنگی‌های لازم برای اجرای عملیات و دستگیری آدم‌ربا خبر داد و گفت: با شناسایی دقیق محل نگهداری گروگان، طی یک عملیات ضربتی و منسجم، گروگان‌گیر دستگیر و گروگان آزاد شد.

حسنی با بیان این‌که آثار ضرب و جرح در بدن گروگان قابل مشاهده بود، ادامه داد: برابر اظهارات متهم در بازجویی‌ها، گروگان همسر موقت سابق وی بوده که به دلیل مشکلات و اختلافات مالی مرتکب این جرم شده است.

وی تصریح کرد: یک نفر دیگر هم که گروگان‌گیر را همراهی می‌کرد، نیز دستگیر و یک قبضه شوکر از خودروی متهم کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با تأکید بر اینکه برخورد پلیس با این‌گونه جرائم بسیار قاطع و بدون هیچ‌گونه اغماضی است، خاطرنشان کرد: متهمان به مرجع قضایی معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول