اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کرونا ششمین جشنواره غذای اکو را به تعویق انداخت

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: به علت شیوع ویروس کرونا، ششمین جشنواره غذای اکو خرداد امسال برگزار نخواهد شد و در صورت سفید شدن وضعیت و تأیید مراجع مربوط پاییز برگزار می‌شود.

کرونا ششمین جشنواره غذای اکو را به تعویق انداخت

امیر ارجمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه جشنواره بین‌المللی غذای اکو به عنوان یک رویداد بین‌المللی ثبت شده است، اظهار کرد: طبق تقویم تهیه شده برای سال جاری قرار بود که ششمین جشنواره غذای اکو – جاده ابریشم از هفتم تا نهم برگزار شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا بسیاری از رویدادهای فرهنگی کنسل شد، اضافه کرد: از جمله همین برنامه‌ها جشنواره غذای اکو بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر وزارت میراث فرهنگی، وزارت امور خارجه و سازمان اکو جلسه‌ای را برگزار کرده‌اند، گفت: در صورتی که وضعیت سفید شود این رویداد در پاییز رخ خواهد داد.

ارجمند با اشاره به اینکه پیشنهاد استان برگزاری جشنواره غذای اکو در آبان‌ماه است، افزود: هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم، البته همه این پیش‌بینی‌ها مشروط به تایید ستاد ملی کرونا است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان همچنین به جشنواره آش نیز اشاره کرد و گفت: این جشنواره قرار بود که مردادماه برگزار شود و اگر تا آن زمان وضعیت سفید شود و بتوانیم مجوز ستاد ملی کرونا را بگیریم این جشنواره قبل از ماه محرم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول