اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ضرورت توجه به اجرای صحیح نظام رتبه‌بندی معلمان

رئیس بسیج فرهنگیان استان همدان بر ضرورت توجه به اجرای صحیح نظام رتبه‌بندی معلمان تاکید کرد و گفت: توجه به برنامه ششم توسعه و جایگاه معلمان سرلوحه کار مسوولان باشد.

ضرورت توجه به اجرای صحیح نظام رتبه‌بندی معلمان

محمد ملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به برنامه‌های هفته معلم در همدان اظهار کرد: ۱۹ منطقه آموزشی در سطح استان وجود دارد که به مناسبت این هفته به ازای هر منطقه بیانیه‌ای صادر شده است.

وی با بیان اینکه ۲۷۸ شهید فرهنگی در استان همدان وجود دارد بیان کرد: بیانیه روز معلم با رویکرد اجرای صحیح نظام رتبه‌بندی معلمان، توجه به معلمانی که در مدارس فعالیت می‌کنند و توجه به برنامه ششم توسعه و جایگاه معلمان در برنامه ششم تدوین شده است.

رئیس بسیج فرهنگیان استان همدان دیدار با خانواده شهدای فرهنگی از سوی تمام کانون‌ها را یکی از برنامه‌های روز معلم برشمرد و افزود: اهدای لوح سپاس و هدیه به فرهنگیان بسیجی جهادگر سلامت و سرگروه‌های صالحین به صورت انفرادی از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.

وی با اشاره به تهیه بسته‌بندی و ارسال مواد غذایی برای فرهنگیان و دانش‌آموزان بی‌بضاعت با مشارکت برخی از ادارات آموزش و پرورش در هفته معلم خاطرنشان کرد: مسابقه مجازی معلم و گام دوم انقلاب اسلامی نیز در این هفته پیش‌بینی شده است.

ملایی از برگزاری یادواره مجازی شهدای فرهنگی با محوریت شهید حجه‌فروش خبر داد و افزود: اهدای کتاب الکترونیکی "آب هرگز نمی‌میرد" نیز مدنظر قرار دارد.

وی به برگزاری مسابقه توزیع سبد غذایی و کمک مومنانه بین دانش‌آموزان اشاره کرد و یادآور شد: دیدار انفرادی با ائمه جمعه شهرستان‌ها، بازنشر وصیت‌نامه شهدای فرهنگی در فضای مجازی و غباروبی مزار شهدای فرهنگی به همراه تعداد اندکی از فرهنگیان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول