اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

اعتراض حنیف طاهری به بسته ماندن حرم‌ها

حنیف طاهری نوشت: چرا اکثر اماکنی که خطرناک قلمداد می‌شدند، امروز با اندکی محدودیت به فعالیت سابق خود بازگشته‌اند؛ ولی حرم‌ها، مساجد ‌و هیأت‌ها همچنان اجازه‌ فعالیت ندارند؟ آیا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نمی‌شود بازشان کرد؟

اعتراض حنیف طاهری به بسته ماندن حرم‌ها

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حنیف طاهری مداح اهل بیت (ع) طی یادداشتی در صفحه مجازی خود نسبت به عدم بازگشایی حرم‌های اهل بیت (ع) و جلسات مذهبی مطالبی را نوشت.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

مدتی می‌شود که با وجود این ویروس منحوس و این بلا همه اقشار جامعه درگیری‌های مختلفی پیدا کرده‌اند.
خیلی از عزیزان ما از دست رفته‌اند، شهدایی را در این راه داده‌ایم با عنوان شهدای سلامت، خیلی خانواده‌ها با مشکلات مادی دست و پنجه نرم می‌کنند. امید داریم به لطف حضرت صاحب‌الزمان این مشکلات به زودی رفع شود. از تمـام عزیزانی که در این مدت جـان‌ نثارانه تلاش کردند و به کمک مردم آمدند تشکر می‌کنیم و دست تک تک کادر درمان و پرستاران را می‌بوسیم.

از مسئولانی که مسئولانه در تمـام این مدت در وسط جبهـه مبارزه با کرونا بودند و همچنـان در حـال خدمت هستند هم کمال تشکر را داریم و البته مثل همیشه امان از مسئولانی که بی‌مسئولیتند و به قول شاعر: «از درد سخن گفتن و از درد شنیدن/ با مردم بی‌درد ندانی که چه دردی است» که این‌گونه مسئولان از همین گروه بی‌دردان هستند.

روی سخنم با مسئولین محترم ستاد مبارزه با کروناست و مخصوصاً ریاست این ستاد:
چرا اکثر اماکنی که خطرناک قلمداد می‌شدند امروز به فعالیت سابق خود با اندکی محدودیت بازگشته‌اند‌ ولی حرم‌ها، مساجد ‌و هیأت‌ها همچنان اجازه‌ فعالیت ندارند؟ آیا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی (پروتکل) نمی‌شود حرم‌ها، مساجد و هیات‌ها به فعالیت خود بازگردند؟ شاید هم دغدغه‌ای از جانب بعضی مسئولین برای دین و شعائر مذهبی وجود ندارد که امید است اینگونه نباشد.

پیشنهاد ما این است اگر واقعا امکان بازگشایی با دستور‌العمل‌های اجرایی و احتیاطات شدید بهداشتی نیست چرا این خیل جمعیت را نادیده گرفته‌اید و پاسخی درخور نمی‌دهید تا این جمعیت را قانع کنید زیرا دین‌داران و هیاتی‌ها بیشترین همکاری را در روند رعایت این دستور‌العمل‌ها با شما انجام داده‌اند و در قالب گروه‌های جهادی که بر‌خاسته از دل هیات‌هاست، بیشترین خدمات را پا‌به‌پای عزیزان زحمتکش این عرصه بدون منت انجام داده‌اند.
لذا یا ما را با پاسخ در خور قانع کنید و یا با رعایت دستورالعمل‌های اجرایی، ما جلسات را برگزار کنیم.

حرم وقتی خالی از زائر است کاش جان ما بر لب بیاید. صاحب حرم به ما احتیاجی ندارد ولی ما هر نفس را به او محتاجیم.

به یاد حرم علی‌بن‌موسی‌الرضا (علیه ‌آلاف ‌التحیة ‌والثناء) این بیت را از مرحوم رنجی زمزمه می‌کنیم که ان‌شاءالله به عنایت خودشان درد دوری‌شان درمان شود.

به ناامیدی از این در مرو امید اینجاست
فـزون‌تر از عـدد قفـل‌ها کلیـد اینجاست

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول