اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

هیلاری کلینتون هم رسما از بایدن در انتخابات آمریکا حمایت کرد

هیلاری کلینتون وزیر اسبق خارجه و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۱۶ ریاست جمهوری آمریکا رسما از «جو بایدن» برای انتخابات ریاست جمهوری امسال حمایت کرد.

هیلاری کلینتون هم رسما از بایدن در انتخابات آمریکا حمایت کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در تازه‌ترین حمایت‌ چهره‌های سرشناس حزب دموکرات آمریکا از جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ (۱۳ آبان ۱۳۹۹) این بار هیلاری کلینتون نامزد شکست خورده در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ رسما حمایت خود از بایدن را اعلام کرد.

به گزارش الجزیره، هیلاری کلینتون بامداد امروز چهارشنبه جو بایدن در یک برنامه انتخاباتی جو بایدن که به صورت آنلاین پخش شد، به عنوان میهمان ویژه شرکت کرد.

همسر بیل کلینتون رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در این مراسم ضمن انتقاد از عملکرد دونالد ترامپ در زمینه‌های مختلف به ویژه مقابله با شیوع ویروس کرونا، رسما حمایت خود را از بایدن در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.

هیلاری کلینتون که سابقه حضور و شکست در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ را دارد، در این نشست آنلاین در تمجید از جو بایدن گفت: «ما اکنون به رهبر و رئیس‌جمهوری مثل جو بایدن نیاز داریم».

وی که همسر بیل کلینتون رئیس‌جمهور پیشین آمریکا است و در سابقه کاری خود سناتوری ایالت نیویورک و تصدی وزارت خارجه این کشور را یدک می‌کشد، خطاب به بایدن افزود: «خیلی خوشحالم که بخشی از کارزار شما باشم نه فقط اینکه از شما حمایت کنم بلکه به تاکید این موضوع کمک کنم که در این انتخابات ریاست جمهوری مسائل و مخاطرات زیادی وجود دارد».

او در توئیتر خود هم در این باره نوشت: «ای کاش ما در حال حاضر در اتاق بیضی شکل کاخ سفید (دفتر کار رئیس‌جمهور آمریکا) رهبری جو بایدن را شاهد می‌بودیم. آمریکایی‌ها سزاوار رئیس‌جمهوری هستند که بحران کووید-۱۹ را با احساس، صلاحیت و احترام گذاشتن به علم مدیریت کند تا ما جان مردم و اقتصادمان را نجات دهیم».

حمایت هیلاری کلینتون از بایدن، معاون هشت ساله ریاست جمهوری آمریکا در دولت باراک اوباما در ادامه حمایت‌های هفته‌های اخیر چهره‌های حزب دموکرات از او صورت گرفته است.

پیش از این رقبای دموکرات بایدن در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات شامل سناتور برنی سندرز، الیزابت وارن، کامالا هریس، تولسی گابارد عضو مجلس نمایندگان به همراه باراک اوباما و نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا رسما از او در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول