اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

قول وزارت کشور برای تأمین اعتبار سبزه‌میدان/ شهرداری: سبزه‌میدان را تا پایان سال می‌سازیم

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان از قول مساعد استاندار و وزیر کشور به نقل از شهردار زنجان برای کمک مالی به پروژه سبزه‌میدان به منظور اتمام آن تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: در این صورت کارگاه سبزه‌میدان 24 ساعته خواهد شد.

قول وزارت کشور برای تأمین اعتبار سبزه‌میدان/ شهرداری: سبزه‌میدان را تا پایان سال می‌سازیم

عباس راشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: روز گذشته جمعی از انبوه‌سازان با حضور در ساختمان شورای شهر به نحوه برخورد شورا با آنها اعتراض کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: عمده اعتراض انبوه سازان به این بود که در سنوات گذشته یک کارهایی انجام می‌شده است و شهرداری با آنها مماشات می‌کرده است و درخواست آنها این بوده است که در این وضعیت اقتصادی شهرداری بیشتر با آنها همکاری کند.

وی با اشاره به اینکه خواسته‌های انبوه‌سازان بیشتر مربوط به  کمیسیون ماده 5 و موضوعاتی در ارتباط با تعداد طبقات و تراکم بنا بود، موضوعی که ربطی به شورا و شهرداری نداشت، اضافه کرد: اعتراض انبوه‌سازان به این بود که با این وضعیت و قیمت مصالح فعالیت در حوزه ساختمان صرفه اقتصادی ندارد.

راشاد در ادامه به برخی از فعالیت‌های شورای شهر پنجم زنجان اشاره کرد و گفت: طی این مدت اقدامات عمرانی متعددی انجام شده و رضایت نسبی نیز حاصل شده است و این موضوع به مصوبات شورا مربوط است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: برخلاف اقدامات عمرانی، در زمان فعالیت شورای پنجم در حوزه فرهنگی خوب عمل نشده و اقدامات قابل قبول نبوده است.

وی همچنین یکی از اولویت‌های شورا را ساماندهی وضعیت آسفالت عنوان کرد و گفت: این موضوع مورد انتقاد شهروندان بوده و موجب نارضایتی آنها شده است که در تلاش برای حل این مشکل هستیم.

راشاد افزود: از دیگر بخش‌هایی که شورای شهر فعالیت خوبی در آن زمینه داشته مربوط به پروژه سبزه‌میدان است که وارد فاز عملیاتی شده و بیش از 15 درصد پیشرفت فیزیکی است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان همچنین از قول مساعد استاندار و وزیر کشور به نقل از شهردار زنجان برای کمک مالی به پروژه سبزه‌میدان به منظور اتمام آن تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: طبق گفته شهردار، وزیر کشور قول داده است که اگر شورا و شهرداری بتوانند سبزه‌میدان را تا پایان سال تمام کنند، وزارت کشور نیز اعتبار مورد نیاز آن را در اختیار مجموعه قرار خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کارگاه سبزه‌میدان به صورت 12 ساعته فعال است، تصریح کرد: شورا و شهرداری آماده 24 ساعته کردن کارگاه در صورت تامین اعتبار آن از سوی وزارت کشور است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه هم اکنون پیشرفت پروژه سبزه‌میدان در جبهه‌های مختلف متفاوت است، گفت: پیشرفت کار در جبهه شرقی 42.5 درصد و در جبهه غربی و شمالی از مدت زمان پیش‌بینی شده عقب است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول